Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ungdommer i politikken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-12, 20:19   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ungdommer i politikken

Etter nok en sak der en voksen politiker har misbrukt sin posisjon ovenfor en yngre politiker sitter jeg her og tenker. Hvordan er det egentlig i det politiske Norge? På landsmøter og slikt? Selv har jeg aldri vært politisk aktiv, men sitter igjen med et inntrykk at at det er mye fyll og fest etter at det politiske programmet er over. Dette har jeg også fått bekreftet av en bekjent som har vært på diverse politiske landsmøter (som journalist, ikke deltaker).

Hva tenker dere? Burde man for eksempel hatt aldergrense på slike arrangementer? Jeg er veldig positiv til at ungdomspolitikere får være med på slike arrangementer, men når det blir fyll og fest har ikke 16-17 åringer noe der å gjøre. Det bare forundrer meg at det ikke er en annen praksis blant de politiske partiene våre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.