Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Julekongen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 12:49   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekongen

Jeg ser på opptaket nå, aleine. Toåringen så en sånn snutt de sendte før Fantorangen, og jeg skjønte alt da at det ikke er noen vits.

Entusiastisk mor: "Så ikke det spennende ut?"
Toåringen: "Nei! Det er dummelt!"

Han hadde nok ikke likt første episode en gang - bøllete gutt, tak som ramler i hodet og et plutselig hull i veggen, det er for sterk kost for ham. Så langt er jeg usikker på om jeg liker den sjøl. Jeg synes for så vidt det er bra at de prøver å lage noe annet, men jeg synes julekalendere skal være koselige. Denne var ikke det. Nå skal det sies at jeg ikke likte Jul i svingen i starten heller, så det kan godt hende denne vokser på meg også, men den funker ikke sånn jeg ønska meg: Som en koselig nedtelling til jul sammen med ungene. Mine er for små, rett og slett, så vi får vel heller kjøpe DVD med Blåfjell eller noe sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.