Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rabattkode hos miinto.no

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 00:05   #1
Annelie
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
Annelie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rabattkode hos miinto.no

Så bra! Fikk sendt gjennom 6 bestillinger med gavekort - gleder meg til det kommer i posten!

Annelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 08:42   #2
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg brukte også denne rabattkoden flere ganger, og i går kveld fikk jeg melding fra de at jeg hadde misbrukt gavekortet, og at jeg ikke fikk de rabattene likevel. Kun på en valgfri vare. Jeg kunne få legge alt sammen til en stor bestilling og så trekke fra 200,- men det blir dyrt gitt. Så da ba jeg de slette bestillingene mine.

Men kan de gjøre dette? Er jo de som ikke hadde noen sperre på. Jeg spurte om det, men de sier det er sperre og at den ikke har fungert i mitt tilfelle.

Gammel 03-12-12, 09:24   #3
Annelie
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
Annelie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg hadde faktisk kjøpt meg flere eksemplarer for å benytte meg av flere gavekort. Fikk sikkert noe ala samme mail som deg, og skrev tilbake. Så får jeg tilbake at på "bakgrunn av dialogen på foreldreportalen så ser vi på dette som misbruk i førsteomgang". Jeg føler meg stemplet som en slags bedrager og er ikke interessert i å legge igjen pengene mine på Miinto, kommer også til å si det samme til venner og familie.

Men tilbake til spørsmålet ditt - Som jeg skrev til de på mail, så er det ikke kundenes feil at de ikke har ordnet en bedre ordning med feks en kode som kun funker en gang! Det står heller ikke noe plass at det kun er lov med et gavekort per pers. Nå håper jeg at de returnerer pengene mine på konto like fort som de trakk de, så er jeg ferdig med Miinto.

Annelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 09:42   #4
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg syns også dette ble for dumt. Er det noe Forbrukerombudet kan kontaktes for?

Gammel 03-12-12, 10:11   #5
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenemor82, her.

Jeg brukte også denne rabattkoden flere ganger, og i går kveld fikk jeg melding fra de at jeg hadde misbrukt gavekortet, og at jeg ikke fikk de rabattene likevel. Kun på en valgfri vare. Jeg kunne få legge alt sammen til en stor bestilling og så trekke fra 200,- men det blir dyrt gitt. Så da ba jeg de slette bestillingene mine.

Men kan de gjøre dette? Er jo de som ikke hadde noen sperre på. Jeg spurte om det, men de sier det er sperre og at den ikke har fungert i mitt tilfelle.

Opprinnelig lagt inn av Annelie, her.

Jeg hadde faktisk kjøpt meg flere eksemplarer for å benytte meg av flere gavekort. Fikk sikkert noe ala samme mail som deg, og skrev tilbake. Så får jeg tilbake at på "bakgrunn av dialogen på foreldreportalen så ser vi på dette som misbruk i førsteomgang". Jeg føler meg stemplet som en slags bedrager og er ikke interessert i å legge igjen pengene mine på Miinto, kommer også til å si det samme til venner og familie.

Men tilbake til spørsmålet ditt - Som jeg skrev til de på mail, så er det ikke kundenes feil at de ikke har ordnet en bedre ordning med feks en kode som kun funker en gang! Det står heller ikke noe plass at det kun er lov med et gavekort per pers. Nå håper jeg at de returnerer pengene mine på konto like fort som de trakk de, så er jeg ferdig med Miinto.

Opprinnelig lagt inn av Lenemor82, her.

Jeg syns også dette ble for dumt. Er det noe Forbrukerombudet kan kontaktes for?

Ærlig talt, folkens! Det er da ganske åpenbart at dette tilbudet er ment som en hyggelig gest til leserne av Alt for damene? At noen vil prøve seg på å bruke det flere ganger, får stå for deres regning, og neste gang blir det sikkert unike rabattkoder. Men å kontakte Forbrukerombudet fordi man ikke får bruke den samme rabattkoden på ørten forskjellige bestillinger? Nei, vettu hva.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.