|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noSå bra! Fikk sendt gjennom 6 bestillinger med gavekort - gleder meg til det kommer i posten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg brukte også denne rabattkoden flere ganger, og i går kveld fikk jeg melding fra de at jeg hadde misbrukt gavekortet, og at jeg ikke fikk de rabattene likevel. Kun på en valgfri vare. Jeg kunne få legge alt sammen til en stor bestilling og så trekke fra 200,- men det blir dyrt gitt. Så da ba jeg de slette bestillingene mine.
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg hadde faktisk kjøpt meg flere eksemplarer for å benytte meg av flere gavekort. Fikk sikkert noe ala samme mail som deg, og skrev tilbake. Så får jeg tilbake at på "bakgrunn av dialogen på foreldreportalen så ser vi på dette som misbruk i førsteomgang". Jeg føler meg stemplet som en slags bedrager og er ikke interessert i å legge igjen pengene mine på Miinto, kommer også til å si det samme til venner og familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg syns også dette ble for dumt. Er det noe Forbrukerombudet kan kontaktes for?
![]() |
#5 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.no
Ærlig talt, folkens! Det er da ganske åpenbart at dette tilbudet er ment som en hyggelig gest til leserne av Alt for damene? At noen vil prøve seg på å bruke det flere ganger, får stå for deres regning, og neste gang blir det sikkert unike rabattkoder. Men å kontakte Forbrukerombudet fordi man ikke får bruke den samme rabattkoden på ørten forskjellige bestillinger? Nei, vettu hva.
![]() |
|
|