Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Komplottet mot Snåsamannen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-12, 20:35   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komplottet mot Snåsamannen

Ja, ja, jeg er iallfall en av dem som synes at det er imponerende at amatører uten MR-maskin klarer å lokalisere svultser i venstre lunge, jeg da. Han har vel, så vidt jeg har fått med meg, gjort slike ting flere ganger og for meg stiller sånt i en litt annen kategori enn ettellerannet medium som sier "Jeg ser at det bodde en dame med hvit kjole i dette huset for femti år siden..." Faktisk hadde jeg blitt imponert om en lege hadde klart å se nøyaktig hvor diverse vondter var lokalisert bare ved å se på meg også.
Jeg kan forresten gjerne være med på at Snåsamannen er en god amatør, for meg er det ikke viktig å bruke merkelapper som "synsk" og så lenge han ikke har påberopt seg evnen til å kurere AIDS hos verdens befolkning, skjønner jeg ikke helt hvorfor han ikke kan holde på med sitt? I motsetning til diverse andre kvakksalvere, reklamerer han ikke i lokalavisa om sine fortreffeligheter. Han har vel oppnådd mer suksess enn de fleste som bruker adskillig mer tid og kroner for å reklamere for virksomheten sin nettopp fordi han har et visst talent innen området.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.