|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er mor stort sett logistikkansvarlig og organisatoren i familien?Jeg kan reise bort en uke uten å skrive lister og tenke på noe hjemme og er helt relaxed. Det er veldig deilig!
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er mor stort sett logistikkansvarlig og organisatoren i familien?
Samme her. Jeg blir sliten bare av tanken på at det skulle være annerledes. Vi har synket outlook-kalendrene våre og har begge oversikt.
![]() |
#3 |
Drømmer
|
![]() Sv: Er mor stort sett logistikkansvarlig og organisatoren i familien?
Det kan jeg også, noe annet hadde vel egentlig vært veldig uaktuelt i heimen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Er mor stort sett logistikkansvarlig og organisatoren i familien?Det er jeg som er logistikkansvarlig og organisatoren her hjemme, men på den annen side, så er det mye jeg ikke bryr meg om. Går igrunn mest på det hverdagslige, en del ting fikser han. Men huske å kjøpe bursdagspresanger, lege og ikke minst holde styr på betaling av regninger DET gjør jeg. Særlig sistnevnte må jeg ha full oversikt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|