|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#31 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snart bikinitid!
Eh, var det ikke akkurat det jeg sa da?
I teorien tilsvarer størrelsen antall centimeter (i følge de som produserer BH-ene, for det er de som sier dette, ikke jeg eller butikken jeg jobbet i), men i praksis , etter min erfaring, blir de mye lengre rundt enn hva størrelsen tilsier når cupen blir stor. Var det ikke det du mente? Eller mente du at jeg tar feil i at produsentene oppgir disse tallene som cm målt rundt bysten? Jeg for min del har aldri brukt disse målene når jeg har anbefalt BH-er til folk. Etter en stund blir man god på øyemål. Men har jeg vært veldig i tvil har jeg målt for å ha noe å gå ut ifra. Og justert det deretter (for små cup-størrelser stemmer det ofte). I tillegg til disse reglene om mål (som kom fra leverandøren) lærte vi at det viktigste av alt er at kunden tar seg god tid til å prøve for å finne den riktige BH-en, og ikke stoler på målene, selv om man vet hvilken størrelse man bruker (selv to BH-er i samme størrelse men av forskjellig merke kan være helt ulike, den ene kan passe perfekt og den andre kan være helt håpløs).
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 17-04-07 kl 18:24. |
|
|
|
|
|