Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En enslig mor som sliter med økonomien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 13:52   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg synes også Hellstrømprogrammet i går var fint å se!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Apropos Teenage boss; jeg så det på nett i går og har enda ikke fått øyenbrynene ned i normalposisjon.

Jeg så også det, hun med hesten, sant? Og gitt forutsetningene hennes, at hun hadde (fått lov til) et veldig høyt pengeforbruk i utgangspunktet, synes jeg faktisk hun var knallflink! Jeg for min del ville jo ha regnet med veiavgiften som faste utgifter, og syntes det var litt urettferdig å komme trekkende med 2x av disse helt ut av det blå. De er jo ikke ufortsette akkurat.
Og jeg ble temmelig lei hun mora som jamret igjen og igjen om at hun hadde ikke råd til stearinlysene sine engang. Jenta tok tak der hun hadde forstått at hun måtte ta tak, men hadde jo åpenbart ikke skjønt hvor mye hun selv fikk av foreldrene "helt gratis" og budsjettposten for hennes egne utgifter var jo deretter.
Jeg synes faktisk hun gikk ut av programmet med gullstjerne, jeg!
Så kan man jo tenke hva man vil om at foreldrene hadde gitt henne 12800 måneden før å rutte med. Og at hun selv ikke hadde forstått at det var så mye hun hadde fått.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
enslig mor, fattig, hellstrøm

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.