Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 12:01   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det såreste, tror jeg, var når min venninne fortalte at datteren gråtende hadde tilbudt seg å betale for billetten selv. Hun var ikke invitert til en klassevenninnes bursdag. Som en av 4 (av 10). Bursdagsbarnet hadde referert til at ikke alle kunne komme fordi de ikke hadde råd. Dette er ei jente som er av dem som aldri inviteres når det ikke alle jentene i klassen blir bedt. Det er ii følge mammaen en evighet siden hun sist var i bursdag...

Jeg skjønner at pengene ikke strekker til altså, men det er ikke alltid sånn at barn synes noe er OK selv om det er 2 til som heller ikke er bedt.

Klart det kan være sårt. Men for oss der det er 22 jenter, ville det vært uaktuelt å be alle. Så jeg skjønner at folk kan velge å gjøre det sånn.
Vi hadde nok valgt alle og leid lokale. Men det passer ikke for alle det heller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.