|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mine foreldre får elektriske tannbørster - og nei, det er ikke mitt forslag!!!!
|
|
|
#22 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mamma får wilton kakeform som ønsket. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Vi kjøper bøker og film til våre foreldre (som er rundt 70 alle sammen), det har vi alltid gjort. Eventuelt musikk. Og så får de en fotokalender i tillegg.
|
|
|
#25 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?
Min ønskelist er rundt en kilometer lang. Jeg har så mange udekkede behov. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?I fjor kjøpte jeg masse på Oliviers (?) en kjede med olivenolje, eddiker og andre fiffige matprodukter. De har fine gavepakninger nå før jul og bra produkter.
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Min mor og far leverer også ønskelister, på forespørsel da. Min far ønsker seg spennende ting som nye underbukser, øks, hageting etc. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Fant ikke boka jeg så på i dag, men på Norli hadde de en bok med fuglelyder, -bilder og -tekst, på norsk, fant denne som er engelsk, men ganske lik:
|
|
|
#29 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?I år er det enkelt.
|
|
|
#30 |
|
I mål
|
Ai, den hadde vært noe for min far! Med lyder ja? Pris? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Drømmer
|
Den boka er super. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mamma 61 år - Biografi om Bruce Springsteen
|
|
|
|
#33 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?svigermor får ull/silketrøye. Svigerfar som bor på aldershjem er jeg så sannelig meg ikke sikker på hva jeg skal gi til. Min mor ønsker seg bøker og lydbøker. Det er innmari greit.
|
|
|
#34 |
|
Ringskrømt
|
Den koster 399 på Norli, hvert fall. Utrolig flott og forseggjort. Fine bilder, bra tekst og flotte lyder.
|
|
|
#35 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Våre 4 besteforeldre (75-87 år) får fotobok og forbruksvarer typ god kaffe, sjokolade og vin.
|
|
|
#37 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mine svigerforeldre får et fenalår. Det er såpass dyrt at de sjelden kjøper det selv, men de er veldig glad i det.
|
|
|
#38 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mamma er umulig å kjøpe til så hun får gavekort, pappa får strikkalue og en gavepakning med syltetøy for å ha til ost/middag. Svigers får gavekort de også. Kjedelig med gavekort, men da får de kjøpt noe de har lyst på. Alle får bilder av ungene og grytevotter med håndavtrykkene til ungene.
|
|
|
#39 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Min mor er ganske grei å kjøpe til. Hun har mange interesser og reiser mye, så det er alltid noe hun 'trenger' i den forbindelse. Svigers er verre, spesielt svigermor. Ingen interesser, ikke kan hun spise god sjokolade og ikke ville hun satt pris på en god vin |
|
|
|
|
|
#40 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Pappa: bok |
|