Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva ønsker barna seg til jul?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 13:53   #21
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker barna seg til jul?

For første gang på 13 år så er det aboslutt ingen interesse for lekekatalogene her i huset. De ble faktisk kastet samme dag som de kom i posten.

Yngste på snart 11 øsker seg slalåmski, Wow-klær, Justin Bieber-stæsj og hund. Hund blir det definitivt ikke

Eldste ønsker seg headset og klær.

Gammel 21-11-12, 14:00   #22
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jentene mine ønsker seg Lego. Sammen. Det er så idyllisk at jeg bare må kjøpe et stort hus i gave til oss alle tre. De vil bygge en by. Den ene ønsker seg Lego Friends, den andre er uinteressert i det.

I tillegg har jeg en som ønsker seg kokkeknivsett og kokkeklær. Den andre ønsker seg brettspill.

Gammel 21-11-12, 14:31   #23
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

LilleVenn, snart 9, ønsker seg nesten ikke noe Hun er ikke interessert i leker lengre, og sånn ellers har hun det meste.

Gullsmykke (helst med diamanter...), sparkesykkel med ski, en eller annen dansemattesak er veld et hun ønsker seg. Og hun har bursdag før jul..je je

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 16:46   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Playmobil
Skylanders
Mobil
Kokkekniv
Diverse brettspill
Cd-er

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 16:50   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zkal vi ze.... toern har skrevet ønskeliste:

1. Skylanders Giants figurer. Helst alle kjempene.
2. Minecraft lego
3. Monster figther vampyr borgen.
4. Bot shot´s
5. Optimus Maximus
6. Pokemon 3ds spill versjon 2 diamond
7. Minecraft 3ds
8. Epic micey 2 3ds the power of two
9. Mange 3ds spill
10. Build-a-bear hundehus
11. Masse julegaver.

Jeg ser jeg har en jobb å gjøre med særskrivingsopplæring, men dog. Jeg aner ikke hva halvparten på lista er heller.

Gammel 21-11-12, 17:04   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mini ønsker seg Skylanders. Det er en hel reol på butikken av dette og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, noen som kjenner til dette? Han har PS3.

Gammel 21-11-12, 17:10   #27
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Mini ønsker seg Skylanders. Det er en hel reol på butikken av dette og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, noen som kjenner til dette? Han har PS3.

Hvis han ikke allerede har, er det startpakken du skal gå for.

http://www.toysrus.no/Merker/Playsta...779&vid=497371

Denne.

Etterpå ønsker de seg gjerne flere figurer, og de må ha en haug figurer for å få spilt ferdig spillet.

Gammel 21-11-12, 17:26   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bør man kjøpe noe i tillegg til startpakken? Mht at butikkene er stengt noen dager i romjulen.

Gammel 21-11-12, 17:37   #29
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Fabian (snart 6) ønsker seg alt han ser reklame for. Foreløpig jubler han høyest over Scooby Doo bil og månebil.

Bella er to og vil bare ha råååsa eller glitrete ting.

Felizia ønsker seg masse stæsj/klær med My Chemical Romance på, samt rideklær.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 18:34   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ingen som ønsker seg ponny lenger?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 18:39   #31
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Er det ingen som ønsker seg ponny lenger?

Jo, jeg. Men jeg tror ikke jeg får det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 18:44   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jo, jeg. Men jeg tror ikke jeg får det.

Jeg også gjør det. Eller hest, da.

Denne!

Eller kanskje en sånn!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 18:46   #33
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Mine gutter (4 og 8 år) ønsker seg: ekte verktøy, skøyter, utkledningstøy, kuuule gensre, Monster Fighters Lego, broderi-sett, ulltøy, noen av de nye dvd`ene som har kommet siste året, lydbøker, LOTR-legospill Xbox, DS-spill, brettspill og kuuule badehåndklær/badekåper.

Gammel 21-11-12, 18:47   #34
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Lego Brannstasjon.
Lego Brannbåt
Lego Søppelbil (finnes det egentlig?).
Lego Star Wars ("Darth Wader sin planet", altså Death Star. Beskjeden type han der sønnen min.)
Lego Ninjago
Lego Superheroes
Lego Monsterfighters
Generell Lego
Transformers

Jeg spurte om det var noe annet som sto på ønskelista ut over dette, men nei.

Sist redigert av Vianne Rocher : 21-11-12 kl 19:32.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 19:23   #35
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Bør man kjøpe noe i tillegg til startpakken? Mht at butikkene er stengt noen dager i romjulen.

Startpakken holder en stund. Så kan han kjøpe flere figurer i romjula.

Gammel 21-11-12, 19:30   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lego søppelbil finnes ja, Vianne. Finnes Lego minecraft, så vet jeg hva vi skal kjøpe

Gammel 21-11-12, 19:34   #37
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Lego søppelbil finnes ja, Vianne. Finnes Lego minecraft, så vet jeg hva vi skal kjøpe

Ok, takk! Jeg vet ikke en gang om vi skal kjøpe Lego. Jeg synes vi har alt for mye som det er
Lego minecraft til eldstemann da, eller?

Gammel 21-11-12, 19:36   #38
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Lego Brannstasjon.
Lego Brannbåt
Lego Søppelbil (finnes det egentlig?).
Lego Star Wars ("Darth Wader sin planet", altså Death Star. Beskjeden type han der sønnen min.)
Lego Ninjago
Lego Superheroes
Lego Monsterfighters
Generell Lego
Transformers

Jeg spurte om det var noe annet som sto på ønskelista ut over dette, men nei.

http://biit.no/LEGO-City-4432-Garbag.../dp/B005KITOPY

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 20:46   #39
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Barna mine ønsker seg alt i hele verden..

Snuppa får lego friends ridestall fra oss, tøffingen får skylanderspill og figurer og minsten ja han får en ulldress og jake og sjørøverne båt trur jeg..

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 20:53   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blobben ønsker seg desperat Lego Friends, Ellinors hus, og det skal hun få.

Frøkna ønsker seg ikke noe spesielt, meg bekjent, men hun skal få dockingstasjon til iPoden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.