Sv: Takk for meg
Jeg synes denne tråden er nitrist. Fordi den startet med at sjugger dro. Og jeg savner henne og andre her. Også den utestengte. Jeg skulle ønske verken det eller det som ledet frem til det hadde skjedd.
Jeg synes også denne tråden er en av de fineste. Fordi det ble tatt hull på noen verkebyller, tonen i den etterhvert ga følelsen av at FP begynner å bli seg selv igjen og jeg personlig merker stor forskjell etter å ha tatt opp det som plaget meg. Det hjalp å ta det opp med ledelsen, men det var jo ikke bare hvor jeg hadde de jeg var usikker på, men dere andre. Det var godt å finne ut at ting kanskje ikke var så omfattende som jeg trodde. Og det er fint at man ikke har vært helt firkantede mtp. trådstenging ved 1000-innleggsgrensa.
Så selv om jeg ikke vil undervurdere følelsen andre som har gått har eller at de valgte å gå, og selv om jeg var mer lei meg enn sinna, så hjalp det at det var en åpning for å snakke om dette selv om folk er slitne og drittlei. Om så bare for å erfare en gang til at det er lov å være uenig her.
*spiser ost*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|