|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotografVi har fått utrolig fine portrettbilder fra Foeva denne gangen. Har ikke valgt ut bildene som jeg vil beholde enda, er usikker på om fristen er gått ut. Men jeg returnerer likevel.
|
|
|
#82 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografFortsatt innen bilder på denne kanten ...
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Fovea fotografJeg irriterer meg grønn over så agressiv markedsføring som Fovea bedriver, men bildene viste seg å være så fine at jeg ikke kan returnere.
|
|
|
#84 |
|
|
Sv: Fovea fotografHah. Jeg sendte dem en irritert mail i natt (jadda), og i dag fikk jeg svar om at adresseendringen jeg hadde meldt hadde havnet feil sted, og at de derfor hadde forlenget svarfristen vår. Da hadde jeg allerede sendt bildene til dem, så da regner jeg med at saken er i boks. Vi returnerte alt, vi.
|
|
|
|
#85 |
|
|
Sv: Fovea fotografDu kan sikkert sende dem en e-post eller gå inn på "min side" hvis du har fått bruker og passord og be om å ikke få tilsendt bildene hvis du ser nå allerede nå at det ikke er noe poeng. Greit å slippe å styre med retur også.
|
|
|
|
#86 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotografVi fikk ganske fine bilder fra fovea. Gruppebildet var fint, ungene var pent oppstilt og alle så i kamera. Ett av portrettene var veldig fine, et ganske fint og ett som de ikke hadde trengt å sende. Jeg har returnert 5 ark og etterbestilt 3, håper det går knirkefritt. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografMinstekjøp 4 ark? Jeg har ikke beholdt så mange av første forsendelse ...
|
|
|
#88 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fovea fotografSvarer du ikke får du ingen bilder.
|
|
|
#90 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fovea fotografDette er priceless!
|
|
|
#91 |
|
Kakemonster
|
Sv: Fovea fotografHå, nei, det er minstebestilling på SEKS ark. Dog er det bare gruppebildet som koster 145, de andre koster 110. Anywho, vi har fått pakken. Bildene så ut som de skulle, gruppebildet kunne vært endel bedre, men sånn er det jo egentlig alltid. Beholdt det vi skulle og returnerte resten.
|
|
|
|
#92 |
|
|
Sv: Fovea fotograf
Det er sannsynligvis noen på skolen som har lest korrektur. Det er i allefall tilfelle der jeg jobber.
|
|
|
#95 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fovea fotografJeg er faktisk ganske fornøyd med bildene, og vurderer nesten å beholde noen få. Det rokker ved mitt verdensbilde.
|
|
|
#96 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Fovea fotografHaha, ja ikke sant! Jeg var også så fast bestemt på å returnere alt, også var portrettene virkelig fine. Ingen skrivefeil som jeg kan se. Men jeg irriterer meg fortsatt over hele konseptet.
|
|
|
#97 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Fovea fotografHvordan velger jeg ut hva jeg vil ha/ikke ha av grunnpakken?
|
|
|
#99 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fovea fotograf
Verden er i vater. Vi returnerer alt. Føkk it. Å beholde ett eller to ark er så dyrt, sammen med porto, at det er ikke verdt det
|
|
|
#100 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Fovea fotografKnøtteliten har blitt fotografert i dag og i går. Det hadde visst gått veldig bra under fellesfotograferingen i går (fjorårets fellesbilde var en katastrofe!), så nå er jeg spent.
|
![]() |
|
|