Sv: Walking Dead sesong 3
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Kan jo hende hun kranglet med produsenten og stakk fra settet og siden har ingen sett henne, så da måtte de improvisere. 
Neida, jeg er usikker altså, jeg og mannen diskuterte det faktisk da vi så de tre gravene. Vi får rett og slett bare vente og se.
De har jo ikke funnet Lori heller, men den vemmelige zombien med den svære magen talte jo for seg. Eller ...? Alt kan jo skje, men det skal godt la seg gjøre å overleve noe sånt uansett. Men det er jo Hollywood. 
Fy søren, da Rick fant "fødeplassen" og vi så blodsporene som ledet til den zombien som lå der med stor mage, var jeg så sikker på at det var henne. Hyl!!
Jeg var også sikker på at det var Lori vi skulle få se der. At hun fortsatt var halvveis i live og var halvveis spist og at han var akkurat for sen eller noe. Og så tenkte jeg først at han hadde tenkt å kutte opp magesekken for å hente henne ut, sånn som Daryl gjorde i begynnelsen av serien, da de lurte på om en zombie hadde spist Sofia.
Jeg var også innom tanken "Fornærmet skuespiller med primadonnanykker: Nekter å spille ferdig sin siste episode etter å ha fått vite at hun skal dø i den".
Jeg tror hvertfall det er helt sikkert at den/de neste episodene blir skikkelig, skikkelig spennende.