|
|
#821 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Takk for megNå skal det også sies at jeg tenker veldig lite over hvem som er moderatorer her inne.
|
|
#822 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for megÅ bli baksnakket eller liknende, er selvsagt ikke hyggelig. Uansett i hvilke setting og av hvem. Men å bli snakket om på generelt grunnlag, kan jo ikke komme som noen diger overraskelse på folk? At det man skriver på nett kan bli snakket om??
|
|
#823 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Takk for meg
Jeg er helt innforstått med at det snakkes altså, og jeg innrømmer at jeg gjør det selv. Jeg kjenner svært få fra FP utenfor, men de gangene vi snakker om ting herfra foregår det sånn:
|
|
|
#824 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#825 |
|
|
Sv: Takk for megSelvsagt. Det er jo enorm forskjell på å si "Jeg leste i en lukket blogg, sier ikke hvem, *insert informasjon som ikke er gjenkjennelig*" og å si: "Jeg leste i den lukkede bloggen til Input, hvor du ikke har tilgang, at hun...."
|
|
|
#826 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Takk for megJa, det er slemt å slarve og baksnakke. Men fy søren: Det er jaggu meg slemt å fortelle en uvitende person at h*n har blitt baksnakket også. Hva er det vitsen med da - bortsett fra å såre den uvitende? Bortsett fra å være slem og å skape usikkerhet og utrygghet? |
|
|
|
|
#827 |
|
Søt og rar
|
Sv: Takk for megJeg har ikke de samme samtalene som deg, Input.
|
|
#828 |
|
This is normal!
|
I en av de andre trådene om denne saken kommenterte du et innlegg som Nessie skrev. Måten du kommenterte det på gjorde at jeg ble rimelig sikker på at Nessie var en av de såkalte "tredjepersonene", noe jeg fikk bekreftet nå. Du slettet innlegget kort tid etterpå, men likevel var du på en måte med på å spre informasjon som egentlig ikke skulle spres. Og det er fort gjort.
|
|
|
#829 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megFor meg som ikke er medlem i mer enn et par nystartede blogger, så må jeg innrømme at jeg lurer litt på hva i alle dager folk skriver om i bloggene sine. |
|
|
|
|
#830 |
|
Leser
|
Og det er nettopp derfor vi har undersøkt det. Og vi har kommet frem til at det ikke har skjedd.
|
|
#831 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er igrunn glad nå for at jeg ikke er noen "bloggleser" |
|
|
|
|
#833 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, jeg trekker likevel paralleller - kort oppsummert; det ble konflikt mellom ledelsen og en eller flere brukere, noen ble kastet ut, mange fulgte etter - nytt forum ble startet. Ganske likt.
|
|
#834 |
|
|
Det er vel irrelevant om det er en blogg eller en tråd i M2 som blir snakket om?
|
|
|
#835 |
|
Hertuginne
|
Men det er det vi sier ikke har skjedd, og det er det som er så innmari frustrerende. For hadde det vært det vi diskuterte så hadde det ikke vært noe sak, da hadde nok alle vært enige om at det ikke er bra.
|
|
#836 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Takk for megSom veldig utenforstående i konflikten både på NM og FP, så kan jeg også bekrefte at det ser påfallende likt ut herfra.
|
|
|
#837 |
|
Protonterapeut
|
Forskjellen er større enn som så. Ikke minst i forhold til hvor tilstedeværende ledelsen (som i forumeier) var/er på forumet, og hvordan reglene på forumet ble overholdt. På FP er det f.eks. lov å påpeke ting man ikke liker, på NM ble man utestengt i 14 dager for det samme.
|
|
#838 |
|
www.bomulls.no
|
Samme her. Jeg husker alt det som skjedde da som om det var i går, og sett fra Sveits er det ikke store forskjellene nei, selv om det helt sikkert er mindre/større og helt essensielle forskjeller allikevel.
|
|
#839 |
|
Borte
|
Sv: Takk for megÆrlig talt. På NM ble jo brukere kastet ut i endinga og innlegg slettet av moderatorer og hun derre forumassistentadminen så fort det sto noe negativt om driften. Å si at dette ligner er urettferdig.
|
|
#840 |
|
|
Sv: Takk for megOg nå kjenner jeg at jeg nesten vil beklage at jeg har uttalt meg så mye som jeg har, all den tid jeg ikke er en del av dette og ikke vet hva som er sant eller ikke. Poenget mitt var at jeg forstår at folk ikke er ferdige, men jeg håper de blir det. Jeg har vært her for kort til å ha noen voldsom "glad i"-følelse for FP, men den har vært sterkere enn den er nå.
|
![]() |
|
|