Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 23:41   #501
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns ikke det skal være underfora. Jeg mener man skal være litt gææærn å lage en diger forumsuppe bare, helt uten struktur, modder og admin. Der folk bare kan slenge inn innlegg hulter til bulter. *tenker utanfor boksen*

Man må våge å være litte granne gæærn.

Gammel 12-11-12, 23:42   #502
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og jeg som rømte allmennpraksis fordi jeg ikke takla andres problemer. Men hey, nettkatta kan være tøffere!

Det er klart!
Du slipper iallefall frykten for at vi outer deg og sprer gallen vår på Legelisten.no med en forumversjon

Gammel 12-11-12, 23:42   #503
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Man må våge å være litte granne gæærn.

Nå så jeg for meg Katta med svart pologenser, blond parykk, crocs, stetoskop og legefrakke. :visualiserer:

Lenam er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:43   #504
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke det skal være underfora. Jeg mener man skal være litt gææærn å lage en diger forumsuppe bare, helt uten struktur, modder og admin. Der folk bare kan slenge inn innlegg hulter til bulter. *tenker utanfor boksen*

Jeg stemmer for dette. Hvis jeg får stemme da, jeg får sikkert ikke være med. Men uansett, jeg stemmer for det. Jeg bruker for mye tid på å lete etter rett forumkategori hver gang jeg har et HysteriskMamma™-spørsmål.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:44   #505
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå så jeg for meg Katta med svart pologenser, blond parykk, crocs, stetoskop og legefrakke. :visualiserer:

bortsett fra den parykken....

Gammel 12-11-12, 23:44   #506
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg som rømte allmennpraksis fordi jeg ikke takla andres problemer. Men hey, nettkatta kan være tøffere!

Du bør ihvertfall innføre almennpraktikereffektivitet og lære av Tåtti som outsourcer til boten sin.

Sitat:

Takk for henvendelsen!
Dine problemer er viktig for meg. Jeg skal tenke, vurdere og gjøre dypdykk i litteraturen før jeg kommer med en endelig diagnose.

I mellomtiden følg denne resepten til punkt og prikke:

Rp.

#

Grønnsaker
No: en stor pose
Dssn: 5 stk om dagen

Gåtur, minst halv time hver dag

Sex, to ganger i uken med noen du liker

I seng hver kveld klokken halv elleve

Dr Kattabot

Gammel 12-11-12, 23:44   #507
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Folkens:

m^2:

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:45   #508
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Outsourset til boten, rett og slett?

Gammel 12-11-12, 23:46   #509
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 12-11-12, 23:47   #510
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du bør ihvertfall innføre almennpraktikereffektivitet og lære av Tåtti som outsourcer til boten sin.

Jeg prøver å selge inn det der til ganske mange. Får man det på blå resept?

Gammel 12-11-12, 23:48   #511
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 12-11-12, 23:48   #512
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Sex, to ganger i uken med noen du liker

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg stemmer for dette. Hvis jeg får stemme da, jeg får sikkert ikke være med. Men uansett, jeg stemmer for det. Jeg bruker for mye tid på å lete etter rett forumkategori hver gang jeg har et HysteriskMamma™-spørsmål.

Klart du får være med, du kan jo allerede skrive ™ rett. Det tok meg årevis på FP før ™-en var på plass.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:49   #513
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Esme!

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:52   #514
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

I seng hver kveld klokken halv elleve

Det heter 22.30 altså. Vi har fremdeles 24-timersklokke her i Verdens Rikeste Land.

007: Jeg har øvd meg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:57   #515
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme:

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:58   #516
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det heter 22.30 altså. Vi har fremdeles 24-timersklokke her i Verdens Rikeste Land.

007: Jeg har øvd meg.

Hva får deg til å tro at det er 22.30? Det er nok 10.30, i tråd med helsevesenets "kvelds"praksis der morgen- og kveldsstell er i ferd med å overlappe. I verdens rikeste land. "God morgen, håper du får sove godt!"

Sist redigert av Niobe : 13-11-12 kl 00:04.
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:00   #517
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme: Egentlig burde alle legekontoret hatt en egen blokk med den ferdigtrykte resepten liggende.

M^2: Jeg tror de aller fleste her inne er oppegående nok til å skjønne at man fint kan ha både to og tre tanker i hodet samtidig. Jeg tror ikke på skyttergraver eller på slamring med dørene. Men jeg tror at man kan forholde seg til at det finnes saker hvor man ikke nødvendigvis blir enig, fordi man ikke klarer å bli enig om premissene for det man er uenig om. Vi har det forumet vi har, med de moddene vi har, og enten så lever vi med det, eller så velger vi det bort. Så enkelt er det. Jeg trives på FP, jeg blir. Og jeg syns jo selvfølgelig det hyggeligste er hvis de andre jeg syns det er gøy å være sammen med her inne også velger å bli. Men gjør de ikke det, så gjør de ikke det. Sånn er livet.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:02   #518
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skulle jeg inn å skrive:

Sitat:

Det gjør det aldeles ikke. (Vissvass, faktisk.) Det heter 22:30.

Men så måtte jeg jo inn på Språkrådets sider og dobbelsjekke, sånn for å sikre meg 100 % at jeg ikke tabber meg ut.

Også har du helt rett. Og jeg har syndet i gudene vet hvor mange år. (Og belært gudene vet hvor mange rettroende!)

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:02   #519
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nå skulle jeg inn å skrive:
Men så måtte jeg jo inn på Språkrådets sider og dobbelsjekke, sånn for å sikre meg 100 % at jeg ikke tabber meg ut.

Også har du helt rett. Og jeg har syndet i gudene vet hvor mange år. (Og belært gudene vet hvor mange rettroende!)

Men har jeg vett til å skamme meg i ensomhet? Neeeida. Jeg må straks poste min uvitenhet på internett. I åpent forum!

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 13-11-12, 00:03   #520
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men har jeg vett til å skamme meg i ensomhet? Neeeida. Jeg må straks poste min uvitenhet på internett. I åpent forum!

Du må huske at det ikke er sikkert du får slettet dette hvis (når?) du blir utestengt!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.