Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 23:06   #441
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vær nå litt greie med lille Maven vår, hun er jo en sart liten sjel.

Gammel 12-11-12, 23:06   #442
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men hun er jo til gjengjeld ikke så ung lenger.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:06   #443
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick kan forresten overta 30-årskrisen min snart, den har fulgt meg gjennom hele FP-tiden kun avbrutt av en graviditet. Nå er jeg ferdig med den.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:06   #444
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Bør jeg bli bekymret?

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:07   #445
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnsyll, Mave.
Se denne søte da: Den er til deg.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:07   #446
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Bør jeg bli bekymret?

Det hadde eg blitt.

Gammel 12-11-12, 23:07   #447
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Unnsyll, Mave.
Se denne søte da: Den er til deg.

Til meg eller Mave?

Gammel 12-11-12, 23:07   #448
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle nok hatt et hagehjørne, jeg har tross alt en levende husfred. "Cuyas skjøre blomster", eller noe sånt.

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:08   #449
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg skulle nok hatt et hagehjørne, jeg har tross alt en levende husfred. "Cuyas skjøre blomster", eller noe sånt.

Åpne dæ som en blomst!

Ken svarte var det sin fødsel igjen?

Gammel 12-11-12, 23:09   #450
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dessuten er hun fortsatt ti år yngre enn mange av oss. Hun kan få et eget forum som endrer navn sånn "vi under 30"' som foreslått og så "Vi som gir beng i pensjonsavtaler" til "vi som fortsatt er yrkesaktive" til "Præheæ, vi som fortsatt er i live"

Gammel 12-11-12, 23:09   #451
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Bør jeg bli bekymret?

Næsj, du har garantert vært med på verre saker.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:12   #452
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Til meg eller Mave?

Begge.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Åpne dæ som en blomst!

Ken svarte var det sin fødsel igjen?

Kirsebær. At jordmora overlevde fødselen, det er for meg en gåte.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:12   #453
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hva med meg da? Hæ? Det er mitt blomsterforum!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:13   #454
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi laget et nytt forum? Har det andre gått i stykker? Kan jeg få være med å velge navn på underforum?!

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:14   #455
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et pinlige?
Niobes pinlige hemmeligheter? Flaut og pinlig med Niobe? Niobes puteflaue hjørne?

Det skal være "Niobes fjasefrie mørkekrok". Ingen av dere som kan delta der.

Gammel 12-11-12, 23:15   #456
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis Niobe ikke vil ha pinlige, så vil jeg ha det! Gaias grusomme hemmeligheter!

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:16   #457
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjølvsagt er tillit dynamisk. Men om en er her no så vil eg forutsette at en har tillit no og tenker at denne står vi av.

Da peike eg både opp og ned på tidligare innlegg av meg. La gjerne ver å ha tillit men slutt for all del å sutre om det når denne tråden vise at vi er mange som er lei, lei, lei av kjeklinga.

Nå gjør jeg muligens akkurat det du sier jeg ikke får lov til, men lar jeg meg kneble? Nei! (ikke at du har prøvd, det bare hørtes så flott ut)

Jeg må si jeg blir pisse sur når folk ikke tror jeg (man, en, noen) er i stand til å ha to tanker i hodet på en gang.
Jeg har vært med her på fp siden dag 1. Jeg var nr. 17 inn her eller noe sånt. Jeg hadde det første julebordet hjemme hos meg. Jeg har truffet mange flotte folk. Jeg har faktisk vært med å bygge dette forumet, jeg og. Dette forumet har vært med meg på bortimot de største gledene og hvertfall de største sorgene i livet mitt. Jeg har mange, mange gode venner her inne. Det er ikke en arena jeg uten videre slipper taket i.
Samtidig er den utestengte en av mine nærmeste og beste venninner. Og jeg kommer til å fortsette å være hennes venninne uansett, selvsagt gjør jeg det.

Og de to tankene har jeg faktisk tenkt å ha i hodet på en gang!
Men at det at jeg er hennes venninne automatisk gjør meg til en del av en saueflokk som uten videre har "valgt side" uten egne tankeprosesser? Eller at det at jeg er her inne automatisk gjør at man "kan forutsette" noe om hva jeg syntes om hvordan denne saken ble håndtert? (jeg har gitt uttrykk for hva jeg synes om det annenstedshen)
Nope. Det blir tenåringspolemikk altså.

Og jeg tror dette gjelder andre brukere her inne med meg også. Hva er dette stillingskrig-greiene, liksom? Man får ha trua på at folk for det første er i stand til å tenke selv, og for det andre er i stand til å faktisk ha to tanker i hodet på en gang. Og ha respekt for at man kan ha forskjellig oppfatning av saken og være uenige, uten at man er noe dårlig menneske av den grunn.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:17   #458
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Kirsebær. At jordmora overlevde fødselen, det er for meg en gåte.

Stakkars jordmor, hun så jo Kirsebær, klart hun kom fram til lignelsen om en blomst, en kirsebærblomst vel

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:17   #459
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hva med meg da? Hæ? Det er mitt blomsterforum!

Har du husfred da?

Jeg kan alternativt ta Cuyahogas Engineering Corner, "for den nevenyttige forumist med egen WD-40". Eller er det opptatt av Noen? "Noens natre limpistolforum"?

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 23:18   #460
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har faktisk en ganske god portugiser i glasset as we speak.

Jeg har julebrus.

:deltar:

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.