Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 22:49   #401
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Når kjem det nye forumet da? Det som blir starta opp av utbrytargruppa frå FP?
Det same skjedde jo på NM, og da fekk me FP.

Eg skjønar lite/ingenting, men får altså same kjensla som eg fekk i 2006 på NM.

Gammel 12-11-12, 22:49   #402
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ah, så "de" lufter her hvem som kan hentes over og hvem som ikke er på deres side altså.

Det bygges en ny Mayflower 2, og historien gjentar seg. FP blir kalt "Det tredje forumet".

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:50   #403
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etterhvert kommer brukere som utbryterne liker til å få hint om det nye forumet i prikker og på PM.

Gammel 12-11-12, 22:51   #404
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Ah, så "de" lufter her hvem som kan hentes over og hvem som ikke er på deres side altså.

Vet ikke, men jeg vedder en 5-er på det.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må le. Et nytt forum, for de som Dødelig Fornærmet på forumledelsen i det gamle forumet. Hvor, hvor har jeg hørt dette før?

(Jeg er nr 3 fra venstre. Bak Toffen og Teofelia.)

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:51   #405
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det finnes garantert et nytt forum, du vet bare ikke om det. Ennå. (Ikke jeg heller altså, men jeg er 100% sikker på at det er opprettet.)

Jeg satt akkurat og tenkte på nettopp det, også hadde du plutselig skrevet det. Jeg tenkte faktisk enda litt lenger, som Lykken også tydelig har gjort og ser for meg at disse utmeldingene og ektefelleinnleggene er en del av en større plan. Det er så vakkert.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:53   #406
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Synd. Finnes det "et annet sted" for de som forsvinner? Det har jo begynt å bli noen, selv om det ikke er så mange totalt sett.

Jeg tenkte allerede på første siden.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:53   #407
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I starten kommer det nye forumet til å være preget av innlegg av typen

"Er dette det nye FP?"
"Hvem var du på FP?"
"Jeg liker meg så mye bedre her enn på Annet Forum!"
"Vi skal ikke ha moderatorer her, sant?"

Gammel 12-11-12, 22:54   #408
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etterhvert kommer brukere som utbryterne liker til å få hint om det nye forumet i prikker og på PM.

Dei hinta kjem ikkje eg til å få.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vet ikke, men jeg vedder en 5-er på det.

(Jeg er nr 3 fra venstre. Bak Toffen og Teofelia.)

Eg er oppe i seilet og rope skål!

Gammel 12-11-12, 22:54   #409
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer til å forlange å bli modde når de spør meg.

(Fjasing to soon? We're not there yet?)

Gammel 12-11-12, 22:55   #410
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg satt akkurat og tenkte på nettopp det, også hadde du plutselig skrevet det. Jeg tenkte faktisk enda litt lenger, som Lykken også tydelig har gjort og ser for meg at disse utmeldingene og ektefelleinnleggene er en del av en større plan. Det er så vakkert.

Og så er det nok som det var her i begynnelsen: Lange, slemme innlegg, full av eder og galle, om det andre forumet. (Som egentlig var det første.) Helt til moderatorene fant ut at det var dårlig folkeskikk, og så måtte vi skjerpe oss. () Det var jaggu meg tider.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:55   #411
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dei hinta kjem ikkje eg til å få.

Eg er oppe i seilet og rope skål!

Rett under Røverdatter som kasta ut livbøya i siste sekund.

Gammel 12-11-12, 22:55   #412
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

"Er dette det nye FP?"
"Hvem var du på FP?"

Jeg ser egentlig for meg møtene i "Peoples Front of Judea".

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:56   #413
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

(Fjasing to soon? We're not there yet?)

Jeg skal ha et underforum oppkalt etter meg. Eller to, helst.

Too soon? Nei, tiden var overmoden i denne tråden.

Gammel 12-11-12, 22:56   #414
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Redda jeg deg, Tussa?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:57   #415
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

"Er dette det nye FP?"
"Hvem var du på FP?"

Garantert ikke modder, da blir det bråk.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du får sikkert bli admin, Esme.

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:57   #416
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Redda jeg deg, Tussa?

Ja.

Gammel 12-11-12, 22:57   #417
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det bygges en ny Mayflower 2, og historien gjentar seg. FP blir kalt "Det tredje forumet".

Som i det tredje riket?

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:57   #418
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Og så er jeg overbevist om at moderatorteamet må ha sabla god tålmodighet, jeg hadde sparka folk på huet og rævva ut hadde jeg fått servert halvparten så mye dritt og halvkvedete nidviser om egen etikk og moral.

Om jeg ikke hadde fått betalt for annet ville det gjort meg også lynforbannet.
(Med forbehold om at jeg ikke aner hva sakens natur egentlig gjelder men det må jeg nesten bare se bort fra all den tid jeg aldri heller kommer til å få innblikk i det)

Gammel 12-11-12, 22:58   #419
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser du meg, da? Som vinker der oppe?

Gammel 12-11-12, 22:58   #420
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ser du meg, da? Som vinker der oppe?

Ja! :kor er den fine vinkesmilyen: Og du var jo ikkje skummel als!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.