Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 20:19   #301
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ikke når forumledelsen ikke aksepterer premisset ditt, Drammeprinsen.

Toffskij, moderator

Det er da ikke noe premisser å forholde seg til her??? Jeg bare skrev at jeg synes man bør diskutere det hvis man mener at moderatorer går over streken. Selv om ledelsen føler at så ikke er tilfelle i dette tilfelle, så bør det da kunne diskuteres på generell basis. Eller?

Gammel 12-11-12, 20:22   #302
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den uskyldige tredjepart? Altså de det visstnok har blitt sladret om? Ja, jeg var visst en av de. Feel free, bruk meg som eksempel. Så kan jeg også uttale meg fritt om hva jeg mener om å bli forsøkt manipulert.

Jeg aner ikke hva du snakker om her, hvis dette er myntet på meg. Jeg tenker på èn moderator og èn enkelt bruker i èn sak. Du er ikke blant de to, og jeg ser således ikke hvordan jeg har brukt deg som eksempel eller hvordan jeg forsøker å manipulere deg. Jeg beklager i den grad du føler deg misbrukt av meg her, men som sagt aner jeg ikke hva du snakker om.

Gammel 12-11-12, 20:23   #303
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Det er da ikke noe premisser å forholde seg til her??? Jeg bare skrev at jeg synes man bør diskutere det hvis man mener at moderatorer går over streken. Selv om ledelsen føler at så ikke er tilfelle i dette tilfelle, så bør det da kunne diskuteres på generell basis. Eller?

Og det har også blitt diskutert, og kommer helt sikkert til igjen å bli diskutert.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:25   #304
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal slette alle innlegg etter seg? Man blir jo ikke-søkbar når man sletter brukeren sin.

Jeg vil anta er grunnen er at man ikke er komfortabel med å ha ting man har skrevet i hendene på en forumledelse som delvis har spredt fortrolig informasjon og delvis ikke synes det er noe overtramp å gjøre det.

Gammel 12-11-12, 20:26   #305
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke hva du snakker om her, hvis dette er myntet på meg. Jeg tenker på èn moderator og èn enkelt bruker i èn sak. Du er ikke blant de to, og jeg ser således ikke hvordan jeg har brukt deg som eksempel eller hvordan jeg forsøker å manipulere deg. Jeg beklager i den grad du føler deg misbrukt av meg her, men som sagt aner jeg ikke hva du snakker om.

Jaha. Men da uttaler du deg i så fall om ting du ikke har mulighet til å se det hele bildet av.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:27   #306
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil anta er grunnen er at man ikke er komfortabel med å ha ting man har skrevet i hendene på en forumledelse som delvis har spredt fortrolig informasjon og delvis ikke synes det er noe overtramp å gjøre det.

Det er umulig å se på deg som en seriøs bruker som har noen interesse av å bruke dette forumet. Jeg foreslår at du finner på noe annet å gjøre.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:27   #307
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis vi mener at en moderator går over streken vil det jo være tidsnok å diskutere det når det skjer. Med mindre vi er synske, sitter og gnir på krystallkula vår og derfor kan forutse denne fremtidige grenseoverskridelsen.

Gammel 12-11-12, 20:28   #308
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg skjønner godt at man er misfornøyd om man ikke får redigere innleggene sine om man har et stort ønske om det. Men hvorfor skal man slette alle innlegg? Det ødelegger tråder! Og hvilken stor jobb er ikke det for en moderator??
Og dessuten, hvis man har tråkket over grenser gang på gang, og fått advarsler om det - burde man ikke ha skjønt at man sto i fare for å bli kastet ut? Da kunne man i så fall ha redigert innleggene i forkant.

Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren. Forumledelsens oppfatning av hva som har skjedd i denne saken og hva de gir uttrykk for representerer ikke alltid de faktiske forhold.

Gammel 12-11-12, 20:28   #309
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Aha. Ting man har skrevet på et diskusjonsforum på internett?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:29   #310
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du leser ikke innleggene våre, eller?

Jeg skjønner at du mener dette. Jeg kan bare gjenta: Vi er ikke enige i beskrivelsen din. Og når vi ikke er enige, så blir det umulig å bruke påstandende dine som utgangspunkt for å diskutere dette.

Gammel 12-11-12, 20:30   #311
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren. Forumledelsens oppfatning av hva som har skjedd i denne saken og hva de gir uttrykk for representerer ikke alltid de faktiske forhold.

Som sagt, om den utestengte brukeren ønsker oppklaring, kan hun ta kontakt via kontaktskjemaet. Vi kommer overhodet ikke til å diskutere dette her, og vi aksepterer overhodet ikke din feilaktige og ekstremt ensidige framstilling av saken.

Toffskij, moderator

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 12-11-12 kl 20:40. Årsak: Skrivefeil
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:32   #312
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Bare delvis altså?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:35   #313
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor man skulle ønske å slette alle sine spor på et diskusjonsforum:

1. Man blir redd man har utlevert seg selv eller personlige saker for mye. Og angrer.

2. Man er bitter og innesluttet og vil trekke tilbake alle tillitserklæringer man har vist omverden med å dele informasjon om seg selv. (At noen er utstyrt med hukommelse blir tillagt liten betydning.)

3. Man synes at det man har bidratt med på forumet er så verdifullt at forumet ikke fortjener å beholde det skriftlige kunstverket.

4. Man har mistet forstanden.

5. Man har for mye fritid.

:bidrar med visdom:

Gammel 12-11-12, 20:39   #314
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Appelsin er vis.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:42   #315
Slettet bruker
Passiv

Standard

Siste innlegg fra meg på dette forumet ever (ja, jeg vet jeg har sagt takk for meg, men jeg har ryddet, men nå byr det meg imot å være her) : Det er lett å drive med hersketeknikker når man sitter som en gjeng superbrukere. Det har vært brukt mye tid og krefter på å bedrive karakterdrap på den utestengte brukeren. Det har blitt brukt latterliggjøring, hinting og nedlatende karakteristikker fra forumledelsens side. Det er med nedlatende mine gjort rede for bilder som brukeren har lagt igjen. Det har vært brukt en forumledelsesjustis jeg faen ikke trodde var mulig fra folk jeg alltid har oppfattet som oppegående og smarte mennesker (Ikke Skilpadda, du har vært forholdsvis saklig). Dette har fra forumledelsens side gått langt over streken for hva jeg anser som normal anstendig oppførsel.

Jeg forstår det sånn at dere som "kom med Mayflower" føler dere hevet et godt stykke over bermen her inne. Jeg ser dette og noterer meg at det er sånn. Jeg anmoder herved om at Admin fjerner meg som bruker ASAP. Jeg kommer til å bruke tiden til dette skjer til å slette hvert jævla innlegg jeg noensinne har lagt igjen her. Dette gjør jeg til opplysning kun for å ødelegge tråder, og gjøre googletreffene dårligere.

Gammel 12-11-12, 20:43   #316
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, dette grenser faktisk til det paranoide, altså. Hvis den kjempeskumle og korrupte forumledelsen ønsker å bruke disse innleggene i sin senere klandistine utpressing av den tidligere brukeren så har de nok tatt de nødvendige skjermdumpene. Og da kan de jo egenlig slette alle innleggene, for å slette nødvendige spor.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 20:43   #317
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren.

Hun skrev selv at hun hadde fått advarsler og at hun måtte passe seg, så da hadde hun absolutt hatt tid. Og ikke minst anledning til å følge reglene.

Gammel 12-11-12, 20:43   #318
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Men er det her kjernen i problemet med forumledelsen ligger?

Eller er det også interressant å se på hva som førte til at ledelsen måtte gå til et så drastisk skritt som å utestenge en bruker?

I info-tråden står det at:

Det vil si at det har foregått ting på bakrommet her. Jeg nekter å tro at en gjeng med så fornuftige mennesker som moderatoerene vi har på dette forumet finner opp et oppdiktet scenario, for deretter å være lojale mot hverandre bare på trass. Jeg synes det er bra at det er moderatorer her som skriver at det er lov å være uenig i hvordan ting har blitt håndtert. Og jeg forventer at det foregår oppvask der hvor det trengs.

Synes du det er greit at moderatorer sprer fortrolig informasjon og at forumledelsen ikke har noen problemer med dette? Synes du videre det er greit at den som varsler om uregelmessigheter som dette skal mistenkeliggjøres, hetses og mobbes ut?

Gammel 12-11-12, 20:44   #319
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hun visste jo at hun kom til å bli utestengt, så da kan hun ikke ha vært så veldig bekymret for innleggene sine.

Nei, det visste hun ikke.

Gammel 12-11-12, 20:45   #320
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det visste hun ikke.

Hun har selv skrevet det, men det kan jo hende at du ikke sitter med det fulle og hele bilde, eller?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.