|
|
#301 |
|
Passiv
|
Sv: Takk for meg
|
|
|
#302 |
|
Passiv
|
|
|
|
#303 |
|
|
Og det har også blitt diskutert, og kommer helt sikkert til igjen å bli diskutert. |
|
|
|
|
#304 |
|
Passiv
|
Jeg vil anta er grunnen er at man ikke er komfortabel med å ha ting man har skrevet i hendene på en forumledelse som delvis har spredt fortrolig informasjon og delvis ikke synes det er noe overtramp å gjøre det. |
|
|
#305 |
|
|
Jaha. Men da uttaler du deg i så fall om ting du ikke har mulighet til å se det hele bildet av. |
|
|
|
|
#306 |
|
kamerat
|
Det er umulig å se på deg som en seriøs bruker som har noen interesse av å bruke dette forumet. Jeg foreslår at du finner på noe annet å gjøre.
|
|
#307 |
|
Leser
|
Hvis vi mener at en moderator går over streken vil det jo være tidsnok å diskutere det når det skjer. Med mindre vi er synske, sitter og gnir på krystallkula vår og derfor kan forutse denne fremtidige grenseoverskridelsen.
|
|
#308 |
|
Passiv
|
Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren. Forumledelsens oppfatning av hva som har skjedd i denne saken og hva de gir uttrykk for representerer ikke alltid de faktiske forhold. |
|
|
#309 |
|
|
Aha. Ting man har skrevet på et diskusjonsforum på internett? |
|
|
|
|
#310 |
|
Leser
|
Du leser ikke innleggene våre, eller?
|
|
#311 |
|
kamerat
|
Som sagt, om den utestengte brukeren ønsker oppklaring, kan hun ta kontakt via kontaktskjemaet. Vi kommer overhodet ikke til å diskutere dette her, og vi aksepterer overhodet ikke din feilaktige og ekstremt ensidige framstilling av saken.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 12-11-12 kl 20:40. Årsak: Skrivefeil |
|
|
|
|
#312 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare delvis altså?
|
|
#313 |
|
Søt og rar
|
Sv: Takk for megHvorfor man skulle ønske å slette alle sine spor på et diskusjonsforum:
|
|
#315 |
|
Passiv
|
Sv: Takk for megSiste innlegg fra meg på dette forumet ever (ja, jeg vet jeg har sagt takk for meg, men jeg har ryddet, men nå byr det meg imot å være her) : Det er lett å drive med hersketeknikker når man sitter som en gjeng superbrukere. Det har vært brukt mye tid og krefter på å bedrive karakterdrap på den utestengte brukeren. Det har blitt brukt latterliggjøring, hinting og nedlatende karakteristikker fra forumledelsens side. Det er med nedlatende mine gjort rede for bilder som brukeren har lagt igjen. Det har vært brukt en forumledelsesjustis jeg faen ikke trodde var mulig fra folk jeg alltid har oppfattet som oppegående og smarte mennesker (Ikke Skilpadda, du har vært forholdsvis saklig). Dette har fra forumledelsens side gått langt over streken for hva jeg anser som normal anstendig oppførsel. |
|
|
#316 |
|
villende
|
Ok, dette grenser faktisk til det paranoide, altså. Hvis den kjempeskumle og korrupte forumledelsen ønsker å bruke disse innleggene i sin senere klandistine utpressing av den tidligere brukeren så har de nok tatt de nødvendige skjermdumpene. Og da kan de jo egenlig slette alle innleggene, for å slette nødvendige spor. |
|
|
|
|
#317 |
|
saftig
|
Hun skrev selv at hun hadde fått advarsler og at hun måtte passe seg, så da hadde hun absolutt hatt tid. Og ikke minst anledning til å følge reglene.
|
|
#318 |
|
Passiv
|
|
![]() |
|
|