|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Det blir en forsinka gave, så da slo jeg til med en bilde-julekalender(med sjokolade i, bildet er på utsiden) fra elkjøp: Ett kjempefint bilde av meg og han fra da jeg gifta meg i vår.
|
|
|
#62 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Det ble isbrodder til å sette på skoene til den gamle faren min i år. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Pappakopp og hjemmelaget sild. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?I går fikk pappa en marsipangris (han elsker marsipan, så det er standard), ellers så intiverte jeg på middag og kake hos oss, siden mamma skulle jobbe.
|
|
|
#65 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva kjøper du til din far i farsdagsgave?Pappaen min fikk en sjokolade og en urtedram. Og hyggelig besøk av sin eldste datter med mann og yngstebarn og hund.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|