Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalendere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-12, 17:53   #101
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julekalendere

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Noen tips til en god sjokoladekalender til barn? Ikke de til 10 kr.

Kanskje Smarties eller Kinderegg? Eller hva med Haribo?

Gammel 10-11-12, 17:56   #102
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Smarties er bra.

Gammel 10-11-12, 18:03   #103
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har puttet på ungene nisseluer og tatt bilder. Så nå er det bestilt sjokoladekalender med bilde av hver enkelt på. Så får vi litt dekorasjon på veggene samtidig som at de vet akkurat hvilken som er deres.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 18:52   #104
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har puttet på ungene nisseluer og tatt bilder. Så nå er det bestilt sjokoladekalender med bilde av hver enkelt på. Så får vi litt dekorasjon på veggene samtidig som at de vet akkurat hvilken som er deres.

Hvor?!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 20:13   #105
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -Nj-, her.

Hvor?!

http://foto.elkjop.no/fotokalender-s...ekalender.html

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 20:19   #106
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Tøfft! Tusen takk!

Gammel 10-11-12, 22:23   #107
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vil at noen skal lage julekalender til meg.

Det vil jeg også. Men det kommer jo ikke til å skje, så jeg har moret meg med å lage kul kalender til mannen, og shoppet sjokkiskalender fra Lindt til meg selv.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-12, 23:35   #108
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Vesla her har ikke hatt julekalender tidligere, i år tenker jeg at hun nesten må få. Hva jeg skal velge vet jeg derimot ikke. Sjokoladekaldender og å lage selv utgår. Jeg så de hadde noen Pet Shop-kalendere på lekebutikken, er det noe spennende? Jeg aner ikke hva Pet Shop er.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-12, 00:21   #109
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Ta henne med og la henne velge selv

Gammel 11-11-12, 11:36   #110
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Her har forresten mixkiosken et genialt tilbud, man sier en sum så pakker de en kalender for den summen. Det blir jo mest godterier, men i fjor fikk ungene også litt reflekser i den. Om man øker summen litt kan man jo også få blader, flaxlodd osv.

Gammel 11-11-12, 20:50   #111
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Vesla her har ikke hatt julekalender tidligere, i år tenker jeg at hun nesten må få. Hva jeg skal velge vet jeg derimot ikke. Sjokoladekaldender og å lage selv utgår. Jeg så de hadde noen Pet Shop-kalendere på lekebutikken, er det noe spennende? Jeg aner ikke hva Pet Shop er.

Pet Shop eller Playmobil er nok greit. Min hadde Barbie i fjor, men den forutsetter egentlig at de har en Barbiedukke allerede som de kan leke med, for det er småting til dukken de får i kalenderen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.