|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Støtter du en humanitær organisasjon med en fast sum i måneden? | |||
| Ja |
|
100 | 78,13% |
| Nei |
|
22 | 17,19% |
| Vurderer det, skal snart få ut fingeren |
|
6 | 4,69% |
| Har ikke du noe med |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Nei, det har vi dessverre ikke råd til.
|
|
|
#22 |
|
trøtt
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Vi er Planfaddere. Vi fikk et fadderbarn da eldstemann ble født, og tenker stadig at vi burdet hatt et til slik at gutta har "et barn hver". I tillegg gir jeg til Unicef, bl.a. gjennom kjøp av Verdensgaver, til Leger uten grenser og Røde kors, samt Kreftforeningen.
|
|
|
#23 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Den norske kreftforening. Startet med det etter å ha fått sykdommen litt for nært og så hvilken fantastisk hjelp pårørende og pasient fikk.
|
|
|
#26 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Ja. Redd Barna (250), den lokale idrettsforeninga (100) og Himalpartner (200) http://www.himalpartner.no/om-himal-...r/himalpartner
Sist redigert av Hondacrv : 10-11-12 kl 17:40. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Ja. Unicef og Amnesty og en privat skoleorganisasjon får månedlige overføringer. Frelsesarmeen og den private organisasjonen jeg sitter i styret for får et større beløp 1-2 ganger i året. I tillegg gir vi en sum via Den Røde Halvmåne ved Eid.
|
|
|
#29 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?
|
|
|
#30 |
|
Glad
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Ja, fra jeg fikk fast jobb har jeg støttet fast minimum en, nå i dag tre: Plan, Leger uten grenser og Redd barna.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Kreftforeningen får en sum fire ganger i året, autotrekk. I tilllegg kjøper jeg Asfalt hver gang jeg treffer på en selger. Gir også til Frelsesarmeen før jul, 1000-1500 kr.
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Jada.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Ikke noe fast, men putter litt penger inn i et kivalån innimellom. Og så låner jeg ut igjen de pengene jeg får tilbake etterhvert. Så nå har jeg endel lån gående samtidig. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Gir fast til Leger uten grenser, og er sms-aktivist hos Amnesty. Ellers blir det sporadisk til Røde Kors og avogtil andre.
|
|
|
#37 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Vi gir fast til sos barnebyer - 250 kr måneden - og mer uregelmessig til andre organisasjoner, for eksempel leger uten grenser og redd barna, og til jul har jeg ofte kjøpt gaver fra folkehjelpa. I tillegg jobber sambo i en humanitær organisasjon, og det går med en del tid utover fast arbeidstid.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 10-11-12 kl 18:40. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Jeg har vært Plan-fadder siden jeg var 19, begynte med 190 kroner, tror jeg, nå er det justert opp til 240. Det har vel hendt jeg gir mer i tillegg. Når Røde Kors har sånne sms-trekkaksjoner, pleier jeg å gi litt til dem og, men altså ikke fast. Bare jeg får ut fingeren, skal jeg sette opp fast trekk til Leger uten grenser også. Det har jeg tenkt på lenge.
|
|
|
|
#39 |
|
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?Eg ser at det er stort sett dei same organisasjonane som går igjen, er det nokon som støtter litt meir "ukjente" saker? Eg forsøker å leita opp små organisasjonar, ofte sånne som driv med hjelp-til-sjølvhjelp.
|
|
|
#40 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Støtter du en humanitær organisasjon?
Dette kunne jeg skrevet selv.
|
![]() |
|
|