Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-12, 22:31   #10
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å påpeke at noen er tynn?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ok, men på den andre siden må man også tåle å høre at tynne mennesker er stygt, ingen menn liker beinrangler, "mye å ta i er mye å være glad i", at man er et dårlig forbilde, at man må være syk, "big is beautiful", osv. Jeg ser det hele tiden på Facebook, at man skal hylle kvinnelige former og plus size, og det gjøres ved å rakke ned på en kropp med synlige krage- og hoftebein. Gjerne med to bilder ved siden av hverandre, en tynn og en fyldig kropp. Og så henger folk seg på med "liker" og uttrykker hvor stygt de synes det er med tynne kropper.

Hadde jeg postet noe i motsatt retning, så ville jeg antagelig blitt lynsjet.

Åååå, det der irriterer meg også!

Mange tror at hvis de forteller meg at de ikke liker tynne jenter, så er det et slags kjempekompliment til meg personlig, fordi jeg er tjukk. Er det SÅ vanskelig å dra fram noe som positivt eller vakkert ute å samtidig tråkke noe annet ned i søla?

*engasjert, grinete og sikkert utgammal*

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.