Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Om det å bruke mye penger på reise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-12, 13:00   #17
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om det å bruke mye penger på reise

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Akkurat når det gjelder reise så er jeg kjerringa mot strømmen på FP. Litt fordi jeg ikke er veldig glad i å reise og litt fordi jeg ikke liker å måtte knipe inn på alt i hverdagen.

Om dere har råd til å reise uten å forsake for mye annet før og etter og dere begge har lyst til å reise, så ville jeg ha gjort det. Om dere er usikre og i tillegg må forsake mye så ville jeg ha tenkt en gang til. Jeg er usikker på om minnene er verd det om dere sitter der med en bil som ikke vil gå lenger og ikke har pengene til å erstatte den. I hvert fall om dere er avhengig av bil i hverdagen.

Jeg ville simpelthen kjent litt på hvor lyst dere har til å reise og hvor lyst dere har på det andre dere kan bruke pengene på.

Enig - man må se på totalen.

Men så er det ikke sikkert at det er enten/eller.

Kanskje er det andre steder dere kunne ha reist til som er nærmere/billigere. Vi var 4 uker på kanariøyene og koste oss med det. Fint vær, god tid til hverandre. Det er ikke sikkert at de store opplevelsene står i kø, men for oss var det med å komme seg bort sammen og gå ut i shorts, spise måltider ute som var greia.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.