Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 22:26   #101
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg er så redd for å fly at Ryanair ikke er et alternativ.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 22:33   #102
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Møkkaseter og skrapelodd- Nei, takk!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 22:43   #103
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

RyanAir er et ikke-selskap i min verden. Ikke søren om jeg vil fly med dem.
Ang snakk om sikkerheten: Det MÅ jo nødvendigvis gå ut over sikkerheten at piloter flyr mye lenger enn det de skal gjøre, at de som jobber i RA er under klanderverdige forhold og mange er misfornøyd med arbeidsforholdene sine.

Men jeg kjenner det ikke inngående og kan bare synse ut ifra det jeg leser.

(Jeg husker ikke hvem som skrev om ekstra komfortsetene hos KLM, men det koster 1190,- ekstra. Jeg vet, for jeg har nettopp bestilt.)

Gammel 08-03-12, 22:45   #104
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg boikotter ikke Ryanair selv om jeg ikke bruker dem. De flyr ikke fra min nærmeste flyplass, så da vurderer jeg dem ikke. Det blir for tungvindt å reise langt for å reise.

Dessuten har jeg inntrykk av at de ikke har spesiellt god service hvis det skjer noe. At man er overlatt til seg selv ved kanselleringer ol. Men jeg har ikke sjekket det så nøye, for det er ikke aktuellt å fly med dem.

Gammel 08-03-12, 23:57   #105
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg flyr gjerne med Ryanair. De flyr billig fra en flyplass nær meg, til masse fine steder. Skulle jeg vært skeptisk til selskapet, måtte det være pga personalpolitikken - men jeg er nok ikke prinsipiell nok

Gammel 04-11-12, 16:46   #106
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Fløy med RYR for første gang i sommer Torp-Edinburgh, gunstig pris og en god opplevelse. ankom før ankomsttid. gratis og god service på navneendring da det desverre ble en tastefeil på reisepartners navn. gebyrfri endring altså. vi fikk hva jeg betalte for og til utland foretrekker jeg Torp fremfor Oslo. hadde det vært rimelig å fly til Finnmark fra Torp ville jeg også gjort det, men her må Gardermoen i bruk.

Jeg vil garantert fly RYR igjen.

Gammel 04-11-12, 16:56   #107
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg boikotter fremdeles ikke Ryanair.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 17:03   #108
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Næh. Jeg bare husker aldri å sjekke om de flyr dit jeg skal.

Gammel 04-11-12, 17:33   #109
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg flyr Ryanair om det passer seg slik. Da jeg besøkte en god venninne bosatt i Irland kostet turen meg 1/4 av hva det nest billigste alternativet hadde blitt på. For meg utgjorde det forskjellen på tur eller ikke tur.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 18:17   #110
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg boikotter ikke, men har heller aldri fløyet Ryanair. Hvorfor? Jeg hat ikke kommet på å sjekke dem ut.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 18:43   #111
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg boikotter ikke Ryanair, men synes egentlig at jeg burde det. Men når det koster 1/3 av prisen og har gunstige reisetidspunkt for oss, så velger jeg dem allikevel.

Jeg skulle inderlig ønske at de hadde litt mer ordentlige arbeidsforhold. Jeg skulle sagtens klart å venne meg til rigide bagasjeregler og at alt koster penger hvis de hadde vært bedre arbeidsgivere.

Gammel 04-11-12, 19:08   #112
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg boikotter heller ikke. Men hvis jeg har råd, vil jeg nok foretrekke å reise fra Gardermoen og et "ordentlig" selskap, enn fra Torp med Ryanair. Vi hadde en reise som ble 10 timer forsinket pga teknisk feil med flyet (vi kræsja med en måke og måtte fly tilbake rett etter avgang), dette fordi en tekniker måtte flys inn fra Dublin! Hadde dette vært SAS vil jeg tro de hadde hatt en tekniker litt mer tilgjengelig. (Dog helt sikker på dette er jeg jo ikke.).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 19:53   #113
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Feil tråd...

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 22:04   #114
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg boikotter heller ikke. Men hvis jeg har råd, vil jeg nok foretrekke å reise fra Gardermoen og et "ordentlig" selskap, enn fra Torp med Ryanair. Vi hadde en reise som ble 10 timer forsinket pga teknisk feil med flyet (vi kræsja med en måke og måtte fly tilbake rett etter avgang), dette fordi en tekniker måtte flys inn fra Dublin! Hadde dette vært SAS vil jeg tro de hadde hatt en tekniker litt mer tilgjengelig. (Dog helt sikker på dette er jeg jo ikke.).

Tror ikke det er helt unikt for Ryanair. Vi ble også forsinket da vi skulle til tyrkia (charter). Det ble til slutt hentet inn tekniker fra Istanbul. Det tar litt ekstra tid.

Gammel 04-11-12, 22:05   #115
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De er strenge på vekt- og kollirestriksjonene, og tillatter som regel bare 1 stk. håndbagasje, slik at tax free-poser utgår. Men kjenner man reglene, så går alt på skinner. Jeg har aldri hatt problemer med dem, har ikke mistet bagasje, fly har sjelden vært forsinket, servicen er ikke all verden, men jeg har aldri blitt DÅRLIG behandlet (og jeg er raskt ute med å klage på slikt, altså).

Det er ikke noe problem å ha med seg taxfreposer om de er plombert.

Når jeg reiste med RA hadde jeg i reisefølge mitt en rullestolbruker, en med stor gips og krykker og en med ekstrem flyskrekk. Vi fikk god hjelp og flott service, og spesielt flyskrekken fikk god hjelp.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg reiser med dem når de er eneste direkterute fra en flyplass nær meg. De er som regel billigst også.

Sånn er det!

Gammel 04-11-12, 22:07   #116
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Plombert hjelper jo ikke, så lenge det er mer enn ett kolli.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 22:33   #117
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg boikotter vel egentlig ikke Ryanair, men bor 15 min unna Gardermoen. Så kunne sikkert skrytt på meg en boikott, for kommer nok aldri til å fly med de.

Gammel 04-11-12, 22:36   #118
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Boikotter ikke, men de er ikke et reelt valg fra mine lokale flyplasser.

Gammel 04-11-12, 23:14   #119
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har egentlig ikke tenkt på å bruke de når vi har reist tidligere men neste gang vi skal ut å fly så blir nok det til London og da skal jeg ta med RA i prissjekk når vi skal bestille fly.

Gammel 04-11-12, 23:21   #120
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi har boikottet de frem til nå. Men nå vet vi ikke helt for det er rett og slett mange tusen i forskjell på dem og Norwegian neste sommer. Men vi blir ikke helt enige om vi skal fly med de eller ei.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.