|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg er så redd for å fly at Ryanair ikke er et alternativ. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
lettere utlada
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?RyanAir er et ikke-selskap i min verden. Ikke søren om jeg vil fly med dem.
|
|
|
#104 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter ikke Ryanair selv om jeg ikke bruker dem. De flyr ikke fra min nærmeste flyplass, så da vurderer jeg dem ikke. Det blir for tungvindt å reise langt for å reise.
|
|
|
#105 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg flyr gjerne med Ryanair. De flyr billig fra en flyplass nær meg, til masse fine steder. Skulle jeg vært skeptisk til selskapet, måtte det være pga personalpolitikken - men jeg er nok ikke prinsipiell nok
|
|
|
#106 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Fløy med RYR for første gang i sommer Torp-Edinburgh, gunstig pris og en god opplevelse. ankom før ankomsttid. gratis og god service på navneendring da det desverre ble en tastefeil på reisepartners navn. gebyrfri endring altså. vi fikk hva jeg betalte for og til utland foretrekker jeg Torp fremfor Oslo. hadde det vært rimelig å fly til Finnmark fra Torp ville jeg også gjort det, men her må Gardermoen i bruk.
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter fremdeles ikke Ryanair. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg flyr Ryanair om det passer seg slik. Da jeg besøkte en god venninne bosatt i Irland kostet turen meg 1/4 av hva det nest billigste alternativet hadde blitt på. For meg utgjorde det forskjellen på tur eller ikke tur. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter ikke, men har heller aldri fløyet Ryanair. Hvorfor? Jeg hat ikke kommet på å sjekke dem ut.
|
|
|
#111 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter ikke Ryanair, men synes egentlig at jeg burde det. Men når det koster 1/3 av prisen og har gunstige reisetidspunkt for oss, så velger jeg dem allikevel.
|
|
|
|
#112 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter heller ikke. Men hvis jeg har råd, vil jeg nok foretrekke å reise fra Gardermoen og et "ordentlig" selskap, enn fra Torp med Ryanair. Vi hadde en reise som ble 10 timer forsinket pga teknisk feil med flyet (vi kræsja med en måke og måtte fly tilbake rett etter avgang), dette fordi en tekniker måtte flys inn fra Dublin! Hadde dette vært SAS vil jeg tro de hadde hatt en tekniker litt mer tilgjengelig. (Dog helt sikker på dette er jeg jo ikke.).
|
|
|
#113 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Feil tråd...
|
|
|
#114 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Tror ikke det er helt unikt for Ryanair. Vi ble også forsinket da vi skulle til tyrkia (charter). Det ble til slutt hentet inn tekniker fra Istanbul. Det tar litt ekstra tid.
|
|
|
#115 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?
Det er ikke noe problem å ha med seg taxfreposer om de er plombert.
|
|
|
#116 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Plombert hjelper jo ikke, så lenge det er mer enn ett kolli.
|
|
|
#117 |
|
Tankefull
|
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Jeg boikotter vel egentlig ikke Ryanair, men bor 15 min unna Gardermoen. Så kunne sikkert skrytt på meg en boikott, for kommer nok aldri til å fly med de.
|
|
|
#118 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Boikotter ikke, men de er ikke et reelt valg fra mine lokale flyplasser.
|
|
|
#119 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Har egentlig ikke tenkt på å bruke de når vi har reist tidligere men neste gang vi skal ut å fly så blir nok det til London og da skal jeg ta med RA i prissjekk når vi skal bestille fly.
|
|
|
|
#120 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?Vi har boikottet de frem til nå. Men nå vet vi ikke helt for det er rett og slett mange tusen i forskjell på dem og Norwegian neste sommer. Men vi blir ikke helt enige om vi skal fly med de eller ei. |
|
|
|
![]() |
|
|