|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Huseier er helt sprengt i hodetHei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetBaderomsinnredningen burde du nok få refundert ja.
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetFinn deg noe annet ja.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetDet er krav til vinduer i oppholdsrom som stue også, altså krav om lysforhold og utsyn, så denne leiligheten høres ikkje godkjent ut. Du kan jo alltids sette hardt mot hardt og gi beskjed om at du flytter og melder fra om tilstanden på leiligheten til kommunen dersom han ikke ser til å fikse opp det han har lovet. Ellers er vel det beste rådet å finne noen som driver mer seriøst. Sist redigert av Odelia : 03-11-12 kl 00:48. Årsak: Skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetHvor i all verden er det du bor, som må ut med 7000/mnd i en leilighet uten vindu i stue/kjøkken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetDet er jo i grunn litt sprengt i hodet å bo et sånt sted. Si opp og finn noe annet.
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetDa hadde i hvert fall jeg spilt hardball med huseier. Han spiller urent, men det behøver ikke du å gjøre. Ha alt ditt på det tørre, slik at han ikke kan ta deg på noe. Så ville jeg sagt at han fikk bla opp de pengene jeg har lagt ut for leiligheten, i forhold til at leiligheten han tar blodpenger for er en brannfelle, og at de rette folkene nok vil være enig i det. Han kan få store vanskeligheter, og i hvert fall ikke kunne leie ut noe mer i fremtiden, uten renovering. |
![]() |
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Ja, du kan bare si opp og dra. denne huseieren kan ikke kreve deg for noen verdens ting. Dette er det klare regler på.
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetPakk sakee og dra. Når du har kommet deg ut sender du han en regning på baderomsinredningen. Jeg regner med du har kvitteringen?
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetFinn deg et nytt sted å bo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Huseier er helt sprengt i hodetMelder meg i koret - finn deg et nytt sted å bo, det høres ikke ut som et blivende sted hverken for voksne eller barn.
![]() |
#16 |
Passiv
|
Jeg tenkte det samme om Osloområdet faktisk - prøv å finn noe til den prisen med den størrelsen der. |
![]() |
![]() |
|
|