Sv: Daglig leder har blitt sammen med resepsjonisten
Opprinnelig lagt inn av KidOki, her.
Venninnen hennes var på tur til New York her for litt siden, samtidig var daglig leder også borte, de ansatte hadde fått beskjed om at han var dratt på business-tur ang hotellet.
Nå viser det seg at venninnen og sjefen har dratt på kjærlighetstur til NY, og min venn er, forståelig nok, rasende. Venninnen har holdt alle sine arbeidskolleager for narr og fortalt en helt annen historie enn hva som er tilfelle.
Det kan jo tenkes at han har vært på businesstur angående hotellet OG tatt henne med på reisen samtidig. Min far gjorde det med mamma all the time, han hadde møter og whatnot på dagtid, mamma var med og fylte dagen med shopping og sånt, også hadde de kvelder og evt en helg sammen. Jeg har også gjort det med både min eks og min søster på mine jobbreiser. En billig og grei måte å få seg en utenlandshelg på, siden min reise+hotell er betalt av jobben uansett. Reiseregningsmessig er et helt kurant - ofte koster et rom for to og et rom for en person akkurat det samme, og hvis ikke er det en smal sak å betale mellomlegget privat.
Og hvorfor føler folk seg holdt for narr? Hva i all verden har de med hvem hun er på ferie med og hvem han har med seg på reiser??? Det er da ingen av dem som har noen rapporteringsplikt på det?
Og hvordan har man fått vite at det var kjærlighetstur Og hva i all verden ligger i det.
Kjenner jeg har lite til overs for folk som klarer å hisse seg opp over slikt.
|