|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Verdivalg, my ass! :tester: |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg er ikke veldig fan av Halloween, men har gått sammen med de to yngste i kveld. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg er litt glad i kveld, vi kjører full pakke med dekorert hus lysshow og kummel musikk fra bua, og så går hele gjengen utkledd til og med katten fulgte med og var et utmerket assesory, vel jeg satt en bøtte snop på trappa og hadde litt bange anelser ang villigheten til å dele og håpet at de kipe drittungene ikke skulle komme først og ta alt, vi så i allefall ti grupper gående i ommrådet. Da vi kom hjem var det fortsatt et par karameller og noen kjærligheter igjenn.....Flinke kidsa!
|
|
|
#244 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]
Du bor på feil sted.
|
|
|
#245 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Vi feirer heller ikke Halloween. Har ingen tradisjon med det og kommer ikke til å begynne med det heller. Vi går nyttårsbukk vi
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 01-11-12 kl 00:38. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg har jo ikke noe forhold til Halloween, for det var ikke vanlig på tidlig 80-tall. Men ungene mine syns jo dette er superstas, og det skjønner jeg jo! Luske ute i mørket, kle seg ut, skummelt, spennende og godteri!? Klart det er moro.
|
|
|
#247 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg har bestemt at jeg skal bare glede meg sammen med barna, og godta at Halloween er kommet for å bli. I år hadde vi det skikkelig kos, mye fordi vi voksne er gått med på at dette er en del av våre barns barndom. Ungene gleder seg i ukesvis, har nedtelling på kalenderen, og kostymer ble lagt fram dagen før, bare fordi det kriblet sånn i magen, og at "nå mamma, når jeg våkner imorgen da er det Halloween, og det kommer til å bli såååååå gøy" |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Medlem siden: Feb 2011
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]........
Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:25. |
|
|
|
|
|
#249 |
|
Leser
|
Jeg er enig med dere begge (diplomatiets dronning!! Thats me!
|
|
|
#250 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Vi hadde ca. 30 unger på døra her i går. Alle var høflige, tok det de fikk lov til og takket etterpå. Lillesøster var godteriutdeler sammen med meg og det var veldig spennende. I tillegg fikk hun plukke seg litt godteri i bollen slik at det ikke bare ble de to eldste som fikk godteri. |
|
|
|
|
|
#251 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Jeg har heller aldri hørt om noen personlig som har blitt utsatt for plagsomme knep. Bare lest om det i nettaviser ol. |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Ungene liker Halloween. De teller ned til det. Ungene liker at jeg involverer meg i det de er opptatt av - samme hva det er. Da pynter vi litt (to gresskar ute og en fakkel), hadde duk på middagsbordet og et lys der, serverte en litt 'skummel' middag (var første gang for det i år), og så ble de sminket og kledt ut, og de og pappaen gikk en runde, mens jeg delte ut litt til de som ringte på. Det var kun hyggelige og greie barn på døra, og mine kom veldig fornøyde hjem igjen. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]........
Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:26. |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Mother of Dragons
|
Var det du som gjorde det?!
|
|
|
#255 |
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]......
Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:26. |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Neket: Mange på Østlandet opplevde dette i går leste jeg i avisen i dag.
|
|
|
#259 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Her har vi ingen slike dårlige erfaringer. Men apropos dopapir; bryllupsnatten vår ble jo ødelagt av at noen av gjestene hadde dekorert hele hagen med dopapir (det regnet ...) som blåste halvveis bort så hele hagen og huset utenpå og naboenes vinduer osv var dekket av vått dopapir som vi måtte stå og fjerne, i tillegg til tørkede erter i hele huset, inne i alt sengtøyet og under madrassen osv, som vi brukte 2 timer på å fjerne, midt på natta.
|
![]() |
|
|