|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1361 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er jo ikke bare det med sengen, men mobilen ble også plutselig ødelagt i tiden rundt da han ble anmeldt. |
|
|
|
|
#1362 |
|
Off the map.
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Jeg sender stadig vekk sms til mannen min - 'takk for et deilig samleie i går' :lang nese:
|
|
#1363 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeAt senga ble brent er nytt for meg. Og ekstremt spesielt altså. Minnet om anklagene? Hvis det ikke har skjedd noe der, så er det jo ikke noe "traume". Og faktisk å brenne, slette alle spor er jo særdeles mistenksomt. På grensen til bevis. Å fytti, dette er bare så beyond puteflaue bortforklaringer! Jeg lurer på om kona tror på det selv.
|
|
#1364 |
|
Elsker gamlis- godis
"Takk for penetreringen" pleier jeg å skrive.
|
|
#1366 |
|
Off the map.
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er en så utrolig lang rekke med indisier og bortforklaringer, i tillegg til at alt han har innrømmet har han innrømmet først da det ble framlagt bevis - det kan da ikke bli noe annet enn dom?
|
|
#1367 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeBrant de senga?!
|
|
#1368 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er visst sengene på hytta som er brent, og Larsen er opprørt over at aktor antydar at dette er fjerning av bevis.
|
|
#1369 |
|
villende
|
Ja, selvfølgelig. Grisechatting fra jobben er også helt vanlig. Not. |
|
|
|
|
#1370 |
|
Epikur
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDette er så utrolig pinlig. Virkelig.
|
|
#1371 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeMen altså. Kva meiner Larsen her?
Har det vore samleier likevel da? Meiner ho? Og eg forstår ikkje kva ho seier heller - full frifinnelse når det ikkje har vore meir enn seks samleier før 14 år??
|
|
#1372 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er enig med Harriet. Det er pinlig. Jeg synes det er pinlig fordi jeg opplever forklaringene til Øygard og MYL som utrolig patetiske og jeg tror rett og slett ikke på dem. Først går han ut med full seilføring og står frem med kofte og kone i alle de store riksmediene og nekter for alt. Så kommer avsløringene hvor han altså nesten helt bokstavelig talt er tatt med buksene nede, og deretter gjør skaden enda større ved å komme med de mest utrolig forklaringer som ikke kan være egnet til å lure noen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#1374 |
|
Guardian of the galaxy
|
De krever full frifinnelse for alt. Sekundært at ingen samleier kunne ha skjedd før jenta var 14.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 01-11-12 kl 18:09. |
|
|
|
|
#1375 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet begynner å bli veldig flaut. Hva hente med å ta det som en mann?
|
|
#1376 |
|
Med tommestokk i veska
Ah, ok takk!
|
|
#1377 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er litt imponert over Mette Yvonne Larsen, jeg. For en ufattelig utakknemlig jobb. Vi skal være glad for at noen er villige til å ta den. Jeg kan aldri tenke meg at hun tror på dette selv. Det har vært trukket en del sammenligninger til Lippestad og ABB-saken, med påstand om at MYL gjør det elendig i forhold til Lippestad.. Men der var det så opplagt at forsvareren gjorde jobben med å få tiltalte dømt så mildt som mulig ut fra det utgangspunktet at han hadde gjort det han var tiltalt for. I den pågående saken er jo utgangspunktet et helt annet og hun må forsvare en som hevder seg uskyldig. Uansett om hun tror ham eller ikke. Det må være en utrolig vanskelig jobb, ikke minst mentalt. |
|
|
|
|
#1378 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke imponert over MYL. Ikke et lite snev engang. Jeg synes ekstremt lite om forsvarsstrategien hennes. |
|
|
|
|
#1379 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det er jeg enig i, han er virkelig one of a kind. Jeg tror likevel hun gjør en så bra jobb som man kan gjøre med det utgangspunktet hun har nå. Bare det å forsvare med rak rygg i denne saken, jeg kunne aldri gjort det. |
|
|
|
|
#1380 |
|
Epikur
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeLippestad klarte å gi et menneske han selv tok avstand fra rent verdi- og handlingsmessig, et godt forsvar. Jeg synes ikke MYL i samme grad greier å skille mellom mannens krav om rettsikkerhet vs å ta avstand fra den typen handlinger han er siktet for, rent verdimessig.
![]() |
|
|