|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?Jeg ville dratt hvis flyet gikk. :ville alltid dratt:
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?Fantastisk bilde.
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?Jeg ville ha flydd til nærmeste flyplass og reist derfra. Kosereise sille jeg utsatt noen dager. Er det jobbreise ville jeg reist om flyene gikk.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?Jeg er en "sånn en" Sist redigert av m^2 : 31-10-12 kl 11:42. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?
Det ser jaggu ut til å være mer komplisert enn som så. Den ene skyskraperen vi skal ha møte i er evakuert, og folk er ikke på jobb. De svarer nå at det er usikkert når de er på plass igjen. Well well. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?Ein kollega skal springe maraton på søndag. Han skal reise i morgon. Foreløbig har han fått beskjed at det er 50/50 om han får reist eller ei. Maraton blir nok arrangert, men det er vel iffy om han greier å komme seg dit.
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor lang tid tar det før New York er på beina igjen, tro?Nå sa de på NRK at flyvningene begynner å gå igjen.
|
![]() |
|
|