Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi meg din topp 5 skuespillere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 11:16   #41
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Gi meg din topp 5 skuespillere

Dustin Hoffman
Maggie Smith
Tom Hanks
Javier Bardem
Gerard Depardieu

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 11:21   #42
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

[quote=D'Arcy;3486910]
Leonardo DiCaprio var genial i Gilbert Grape, men jeg klarer ikke å komme på fler filmer hvor han topper den.

quote]

Synes han er god i Gangs of New York og Revolutionary Road også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 16:56   #43
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Leonardo DiCaprio er som en god vin - blir bedre med årene. Revolutionary Road, Shutter Island, Blood Diamond og ikke minst The Departed er han meget bra. Inception også. Gleder meg til å se ham i J. Edgar.

Gammel 28-10-12, 19:06   #44
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Leonardo DiCaprio er som en god vin - blir bedre med årene. Revolutionary Road, Shutter Island, Blood Diamond og ikke minst The Departed er han meget bra. Inception også. Gleder meg til å se ham i J. Edgar.

Ja, den er jeg enig i. Han fanget oppmerksomheten min i Gilbert Grape, men har gjort en god jobb med å bli eldre. Gleder meg også til å se ham som J.Edgar.

Gammel 28-10-12, 19:47   #45
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, den er jeg enig i. Han fanget oppmerksomheten min i Gilbert Grape, men har gjort en god jobb med å bli eldre. Gleder meg også til å se ham som J.Edgar.

Jeg digger disse pretty faces som gjør det så bra på tross av sitt vinnende utseende Mark Wahlberg er også en slik en. Johnny Depp en annen. De gjør solide prestasjoner med tyngde, de velger roller som ikke nødvendigvis er de mest åpenbare, kanskje roller som er kontroversielle etc. Digger det! Mark Wahlberg hadde virkelig ingen tro på, med tanke på hans fortid som undertøysmodell og poplisterapper, men se på ham nå Driiitkult!

Gammel 28-10-12, 20:18   #46
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg hadde overhodet ingen tro på Marky Mark, men han har overbevist meg. Johnny Depp elsker jeg virkelig, både for prestasjonene men også for valgene han tar. Jack Sparrow var et godt valg, men jeg synes det strekker ut i det lengste. Ellers liker jeg virkelig at han tar roller som er litt utenfor de vanlige rollene og at han velger å tolke spesielle karakterer.

Gammel 28-10-12, 20:48   #47
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Tim Curry
Johnny Depp
Audrey Tautou
Will Smith
Charlize Theron

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 22:10   #48
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg digger disse pretty faces som gjør det så bra på tross av sitt vinnende utseende Mark Wahlberg er også en slik en. Johnny Depp en annen. De gjør solide prestasjoner med tyngde, de velger roller som ikke nødvendigvis er de mest åpenbare, kanskje roller som er kontroversielle etc. Digger det! Mark Wahlberg hadde virkelig ingen tro på, med tanke på hans fortid som undertøysmodell og poplisterapper, men se på ham nå Driiitkult!

Enig, også syns jeg faktisk Brad Pitt fortjener litt kred på det punktet også.

Gammel 29-10-12, 22:32   #49
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Enig, Blåbær

Gammel 29-10-12, 22:45   #50
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Elisha Cuthbert
Kiefer Sutherland
Kevin James
Bruce Willis
Peter Stormare

Gammel 01-11-12, 19:17   #51
tvillingmamma
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2012
tvillingmamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Leonardo Dicaprio
Jhonny Depp
Matt Damon
Ryan Gosling
Uma Thurman

tvillingmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.