|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det i Vestfold?Det er ihvertfall fint vær i Vestfold. Kjenner ei som flytta dit fordi de som bodde der sa den sommer'n at det var en "skikkelig dårlig sommer". Hun sa at hvis den sommeren var "dårlig sommer", da var det akkurat rette plassen for henne.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvordan er det i Vestfold?Jeg er oppvokst på Nøtterøy, Vestskogen, og savner det ikke. Det vil si, jeg kan tidvis savne beliggenheten, men miljøet var slett ikke bra om du ikke passet inn i det mer skal vi kalle det "blå" sjiktet? Et fint feriested, for meg var det ikke egentlig et godt sted å vokse opp. Mamma var for rød. Og for innflytter. Og det er du med mindre du kan spore familien din tilbake en fem, seks generasjoner.
![]() |
#3 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan er det i Vestfold?
Tja, tror kanskje det med antall generasjoner ikke er å nøye nå, men det er blått, ja.
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvordan er det i Vestfold?
Blått og konservativt er store deler av fylket, men det er da jammen plass til oss som er opprørere også.
![]() |
|
|