Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal til Egypt!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 13:49   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal til Egypt!

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg har aldri vært i Egypt, men mannen min har vært i Kairo to ganger. Vi tenker på å kjøpe billetter til Sharm el Sheikh og så bare ta og leie bil og kjøre til Kairo og heller være der og overnatte hos kjente, men for en natt eller to i Sharm kanskje, så ser jo det hotellet der ganske ok ut. Ikke så kjempedyrt heller... Finnes nok billigere også, men så jo bra ut.

Jeg personlig ville ikke leid bil og kjørt til Kairo på egenhånd, det frarådes også av offisielle reiseråd. Det går både busser og innenriksfly, det er ikke så dyrt heller.
Er veldig fornøyd med hotellet, det var veldig flott! I tillegg har det Egypiske eiere, og det synes jeg er veldig positivt på mange måter
(mange hoteller i Sharm al Sheik er amerikanske...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.