Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sesongens skotøy - høst/vinter 2012

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 21:40   #61
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongens skotøy - høst/vinter 2012

Abbonerer her.

Sliter maks med å finne høye varme vinterstøvler. Syns mange ser varme ut, men de er ikke det. Blir iiiskald på føttene bare det nærmer seg minusgrader ute. Hater, hater, haaaater det!

Gammel 23-10-12, 21:49   #62
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Enig i det. Jeg fryser alltid på vinteren. Men synes det hjelper veldig med en ullsåle oppi + at jeg bruker tynne ullsokker hele høsten og vinteren.

Gammel 23-10-12, 23:37   #63
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Ingenting er varmere enn selskinnssko da. Det er de desidert varmeste jeg har hatt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 21:31   #64
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Geitrams. For skikkelig kalde dager er det selskinn som gjelder. Eller Tromsøboots som det også kalles.

For milde dager/høsten har jeg akkurat fått disse i posten fra Ellos:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 19:59   #65
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har akkurat kjøpt meg dissse fra Rieker hos skoringen, de har for i ull -så håper de holder varmen til pent bruk. Til lange utedager må jeg ha noe annet, mange fine tips her

http://www.skoringen.no/product_imag...5262530420.jpg

Gammel 27-10-12, 21:29   #66
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg har denne fra Merrell. Den er veldig god og varm i motsetning til støveletten jeg har fra HH. Har hatt gode erfaringer med merrell tidligere også. Fryser ihvertfall ikke på beina.

Var helt bestemt på å kjøpe denne og dro til Kvadrat i dag. Men de var stive, harde og vonde å ha på. Synd, for de er kule. Jrg liker ikke sånne høye, jeg blir fort varm. Over anklene holder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 22:27   #67
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse venter jeg på

http://mshop.hellyhansen.com/no-en/i...19/?t_type=cat

Gammel 27-10-12, 23:21   #68
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Klar for tredje sesong med disse fra Merrell, som funker i alt fra 5 grader og regn til 20 minus.

Desse har eg, men varm på føttene er eg ikkje. Skobutikken påsto at det var den varmaste skoen dei hadde. Vel, eg fryser likevel. Med ullsåle og riktige sokkar og det heile. Det trenger ikkje vere minusgrader eingong.

Men eg er eit håplaust kasus som går med tøfler året rundt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.