Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-12, 00:57   #11
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det er ogsaa stor forskjell paa mobiler og levenrandoerer naar det gjelder lokal dekning.

Men i alle fall, jeg sitter ennaa med inntrykket (forhaapentligvis helt feil) av at mange bygda proever aa tolke ham med saa velvillige oeyne som de bare kan og mer eller mindre driter i henne. Det gir meg lyst til aa gjoere ting man ikke skal tilstaa offentlig med idioter som kan vrenge ut av seg forbannet tull som"i denne saken er det bare tapere" -utspillene.

Jeg vil ikke gjøre meg til talskvinne for alle i bygda, jeg har knapt nok snakket med noen om denne saken de siste 3-4 dagene fordi jeg har hatt nok med mitt (og fordi det faktisk ikke er et veldig stort samtaletema, iallefall ikke der jeg ferdes). Noen tenker vel som du antyder, mens andre ikke gjør det. Man finner både fornuftige og mindre fornuftige mennesker i denne kommunen også. JEG forsøker iallefall ikke å se på ham med velvillige øyne, tvert i mot, men jeg synes heller ikke det er riktig å forhåndsdømme ham. Slik jeg opplever det, har begge parter problemer med å framstå som troverdige for meg. Men det er heldigvis ikke jeg som skal dømme og det kan jo tenkes at dommerne som får med seg alt i retten, sitter med et annet inntrykk.

Jeg tenker vel ellers at man skal være forsiktig med å dømme hele bygda ut fra det Øygards venner/kollegaer forteller i retten, og man skal også være forsiktig med å tenke at man vet alt vitnene har forklart seg om. Ut fra det jeg har hørt (fra et par vitner jeg har snakket med), har de sagt ganske mye mer enn det som har blitt referert. Ingen skal få meg til å tro at VG eller andre medier refererer objektivt, iallefall. De gjør jo en viss tolkning ved både å velge hva de vil referere og hva som ikke skal refereres, og de tolker ved måten de ordlegger refereringen sin på.

Lhi-My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.