Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Jeg sitter i et møte"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 10:07   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Tja, om han hadde møtt kona si på Ikea, og så satt seg ned i en av sofaene, så var det jo teknisk sett ikke en hvit løgn en gang.

Svigerfar min hadde forresten en morsom opplevelse på en flyplass, den gang mobiltelefon var en spennende nyhet, og det bare var "folk med Veldig Viktige Jobber som hadde Mange Penger" ( ) som hadde mobil - altså det var nesten et statussymbol.

Vel, svigerfar kunne observere en slik dresskledd en, som gjorde stort, veldig stort nummer, ut av at han sto og snakket i mobiltelefonen sin. Det var helt tydelig at fyren la opp til at folk skulle både se og høre at det var en kar som hadde mobil her, altså. Han snakket, nikket, snakket mer, så høyt at alle måtte høre, om viktige ting og pengetransaksjoner.

Det hele så ut til å gå bra.... Helt til mobilen til denne fyren faktisk satte i gang å ringe...

Han hadde visst ikke vært fullt så kjepphøy og hanekyllingkjekk, han fyren, da han tok telefonen sin og snakket på ordentlig i den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.