Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hallovenn vs Halloween? (med poll)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Skal dine barn på Halloween-runde?
Ja, såklart! 85 50,00%
Ja, må vel følge strømmen 26 15,29%
Nei, vi velger HalloVenn-fest istedet 10 5,88%
Nei, vi slukker lys og later som vi ikke er hjemme 14 8,24%
Vi har ikke barn som deltar, men vi åpner opp og pøser på med godteri 19 11,18%
Her hos oss er det ingen barn som går Halloween-runde, heller ikke vårt/våre 16 9,41%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 22:51   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hallovenn vs Halloween? (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Også er det jo på en ukedag. Det ene året styrte jeg ungene inn til nærmeste lørdag (mange feierer jo Halloween på en lørdag) for jeg syns det passet best i forhold til godteri, være lenge oppe og ikke skole dagen etter osv. Det var ikke særlig populært hos naboene, de stakkars barna fikk surmuling om at det var ikke idag det var Halloween, de hadde ikke godteri og dører som smalt igjen.

Ja, er det noe rart da? Halloween er den 31. oktober, samme hvilken dag det er.

Dersom noen velger å ta det en fredag, noen en lørdag, noen en søndag og resten på den riktige dagen, hvordan i svartedauden skal man da vite når man skal stå klar med godteriet hjemme? Jeg hadde såklart ikke smelt døra igjen, men om barn kommer hit før eller etter selve dagen, sier jeg vennlig at Halloween er den 31, og det er da vi har godteri til dem. Irriterer meg grenseløst over at folk driver og flytter på dagen altså.

Jeg er også egentlig møkkalei av sytet om hvor "kommersielt" Halloween er. Bytte ut Halloween med "HalloVenn"? Djeez.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.