Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hobbyer som utfordrer oss fysisk? Hva driver du med?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 19:42   #41
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hobbyer som utfordrer oss fysisk? Hva driver du med?

Hey, vil du si at roller derby ikke øker adrenalinet??? :dulter:

(Kilde: youtube.com)

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:46   #42
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har begynt med klatring. Supergøy.

Også har jeg blitt hekta på jogging og hele familien driver med alpint (1-2 kvelder i uka og så og si alle helgene gjennom vinteren)

Gammel 22-10-12, 20:09   #43
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjører og rir hest. Jeg har også en plan om å få meg hundespann, men det er høyt opp og veldig langt frem. En stor drøm kan man si det er nå.

(Vet ikke om søm og strikking anses som fysisk...)

Gammel 22-10-12, 21:31   #44
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roller derby, hundesleder og hester.

Jeg har valgt - det blir toppturski

Gammel 22-10-12, 21:34   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en pingle.

Og for tiden en pingle i så elendig fysisk form at det er utfordrende nok å gå tur i skogen med egne barn. Så det gjorde vi på søndag. Når mor trenger trening og ikke finner tid til det, så tok jeg med meg ungene på tur. Vi gikk 12,5 km. Så både de og jeg ble ordentlig slitne. De var helt utslitt på slutten av turen. Men ikke mer utslitt enn at de stod og hoppet hjemme i 10 minutter da kusinene kom på besøk rett etter at vi gikk inn døra.

Gammel 22-10-12, 21:55   #46
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er en pingle.

Og for tiden en pingle i så elendig fysisk form at det er utfordrende nok å gå tur i skogen med egne barn. Så det gjorde vi på søndag. Når mor trenger trening og ikke finner tid til det, så tok jeg med meg ungene på tur. Vi gikk 12,5 km. Så både de og jeg ble ordentlig slitne. De var helt utslitt på slutten av turen. Men ikke mer utslitt enn at de stod og hoppet hjemme i 10 minutter da kusinene kom på besøk rett etter at vi gikk inn døra.

Jeg syns det var rimelig langt jeg da. Viktig å ikke gjøre ting så STORT at man blir demotivert.

Gammel 22-10-12, 22:02   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Det var langt, og de ble slitne. Men de var ved godt mot hele veien. Og knerten fikk sitte på skuldrene til mannen en liten kilometer mot slutten. Men som sagt; da vi var hjemme igjen hoppet og spratt de som bare det.

Vi hadde i det minste trodd at de skulle sove godt, men det hjalp visst ikke på søvnen heller.

Gammel 22-10-12, 22:15   #48
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Her var det litt av hvert.

Ingen som gjør mer ekstreme ting? Hangliding, fallskjermhopping og sånt?

Du har virkelig behov for å teste grensene skjønner jeg.

Jeg har blitt veldig opptatt av balanse nå etter at jeg var syk. En daglig økt med fysisk aktivitet (mest løping), kombindert med Qi gong (avspenning) og en skikkelig god natts søvn er bra kjenner jeg.

Men jeg kjenner også godt igjen behovet for å være aktiv og kjenne at jeg lever.

Gammel 23-10-12, 00:17   #49
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Pappa flyr paraglider og prøver å få meg interessert. Jeg sier HELL NO!. Jeg synes det holder med å spille håndball, det er ekstremt nok for meg. *pingle*

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 00:22   #50
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Pappa flyr paraglider og prøver å få meg interessert. Jeg sier HELL NO!. Jeg synes det holder med å spille håndball, det er ekstremt nok for meg. *pingle*

Hallo??? Med en pappa som flyr får du jo gratis tandem og opplæring.
Du burde kjevlebankes som ikke takker ja!!

Gammel 23-10-12, 00:28   #51
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hallo??? Med en pappa som flyr får du jo gratis tandem og opplæring.
Du burde kjevlebankes som ikke takker ja!!

Jeg har høydeskrekk,er pinglete og er en skikkelig kontrollfreak. Så neeei, det blir ikke noe flyging på meg.

Jeg får gi deg beskjed neste gang han flyr fra Keiservarden, så får du dra opp å tigge på deg en tur.

Gammel 23-10-12, 00:32   #52
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Jeg har høydeskrekk,er pinglete og er en skikkelig kontrollfreak. Så neeei, det blir ikke noe flyging på meg.

Jeg får gi deg beskjed neste gang han flyr fra Keiservarden, så får du dra opp å tigge på deg en tur.

Ja!!! Helt seriøst - gjør han tandem?? Jeg har så lyst!

Gammel 23-10-12, 00:37   #53
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Standard

Ja!!! Helt seriøst - gjør han tandem?? Jeg har så lyst!

Tror han holder på med sertifisering til tandem nå, men de to andre som han som regel flyr med gjør tandem. Jeg får høre med ham om de har noen turer nordover på plakaten i tiden fremover.

Gammel 23-10-12, 00:53   #54
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Skulle gjerne hoppet fallskjerm.
Skal hoppe for første gang nå 7.nov, kanskje det gir mersmak. :spent:

Gammel 23-10-12, 01:35   #55
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Tror han holder på med sertifisering til tandem nå, men de to andre som han som regel flyr med gjør tandem. Jeg får høre med ham om de har noen turer nordover på plakaten i tiden fremover.

Ja, sjekk :-) smask!!

Gammel 29-10-12, 10:17   #56
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har prøvd paraglider en gang, og det var skikkelig kult! Venninner hadde planlagt det til utdrikningslaget mitt. Jeg gjør det gjerne igjen. Fallskjerm derimot, det tror jeg ikke at jeg tør.....

Gammel 29-10-12, 11:29   #57
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

......

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:30. Årsak: Skriveleif
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 15:30   #58
TripptrappTREsko
Bondesjakk(matt!?)

TripptrappTREsko sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
TripptrappTREsko har et hav av muligheter foran seg
Standard

Taekwon-do. Kan anbefales - godt for kropp og sinn! Begynte i godt voksen alder, så det er i grunnen aldri for sent.

TripptrappTREsko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 15:52   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hey, vil du si at roller derby ikke øker adrenalinet??? :dulter:

Jo! For oss som ser på også. Jeg er sååååå misunnelig på dere som kan holde på med det, men jeg bor jo i en mikroby, så her er det sikkert ganske umulig å få andre med på det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 16:49   #60
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor bor du? Finnes Oslo, Bergen, Halden, Tromsø og Trondheim.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.