|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
Forslag til Halloweenkostymer!Det nærmer seg, det nærmer seg! Høytiden vi elsker å hate, hater å elske, elsker å elske, og som strengt tatt ikke egentlig er en høytid. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Hvis du har tilgang på en limpistol og litt perler og fjær, kan dere inkl. hund se ut som avataren min.
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Se det for deg da: Hvem vil ikke bli litt sånn
|
|
|
|
#6 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Jeg foreslår troll. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Storebror var utkledd som dracula i fjor - han ser ut som hank von helvete, ser jeg nå i ettertid. - funker det også....
|
|
|
#10 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Jeg synes vannkjemmede guttunger i dress, og småjenter i hvit nattkjole er noe av det nifseste som finnes. Og hvis hele familien stiller i matchende FrP-grilldress
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Jeg må også begynne å tenke på dette, jeg håper vel litt at vi har noe passende i utkledningsklærne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Må det være noe drakula-ting da?
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Jeg er litt prinsippfast/lat/gjerrig (alt etter som), men jeg kjøper ikke kostymer altså. De får ta til takke med ting vi har i hus (eller: Jeg kan lage spøkelseskostume ja)
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Frøkna har hatt samme kostyme i 2 år og sverger til dette i år også.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Jeg ser at skolen her arrangerer «Solidaritetskveld» den 31.oktober, med opplegg fra sfo-slutt til kl 19. (
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Forslag til Halloweenkostymer!Her er det lite ringing etter 19 altså - I nabolaget vårt er det i tillegg slik at de som har slukket utelampa (ja, med mindre at det er tydelig litt skummelt der rundt) skal ikke ringes på. Det gjennomføres ganske bra, faktisk.
|
![]() |
|
|