Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 13:26   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Du verden.

Jeg synes moderatorer har rett til å være privatbrukere på lik linje med andre, når de ikke opptrer som moderatorer. Det vil si at de kan få være smarte, dumme, skarpe, kozemozete, fjasete, snipete, flinke og ufine og i det hele tatt. Hvis de går over noen sosiale grenser, så skal de ha på pukkelen som alle andre, både fra andre brukere og fra moderatorteamet.

Det er kun noen få unntak, slik jeg ser det. De må selvsagt ikke misbruke sin moddemakt. Det inkluderer å bruke kunnskap de har ervervet gjennom sin rolle som modde. I tillegg tenker jeg at jeg ville dømt en modde hardere for å bryte en forumregel - nettopp fordi jeg må anta at de kan de reglene de er satt til å håndheve.

Når det gjelder den stillingskrigen jeg opplever foregår på FP for tiden, så kjenner jeg at den begynner å slite på forumgleden min. Big time.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.