Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-12, 07:02   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Jeg kan ikke forstå at vi har kommet dithen til at folk blir vurdert kastet ut herfra. Det rimer iallefall dårlig med bakgrunnen for at hele dette forumet oppsto. Men for all del, hva vet vel jeg. Det er tydeligvis mye jeg ikke vet..

Det er jo nettopp det, forumet har forandret seg når dette skjer. Når det tas opp blir initiativtaker kalt bråkmaker/oppvigler/surpomp. Å sette spørsmålstegn ved det man oppfatter som en betydelig kursendring er vel ikke så rart, det handler jo om hvordan man vil bruke forumet fremover.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.