Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 23:22   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er moderatorer "brukere som alle andre"?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har sett denne konflikten her og der over lang tid nå og jeg har bevisst holdt meg unna siden jeg synes det har vært umulig å følge hva som kan være fakta, hva som er overdrivelser, hva som er personlig motsetninger osv. Men nå klarte jeg visst ikke å holde kjeft lenger, for jeg er så utrolig møkklei dette her. Stikk og hint og hvisking i krokene som får forumet og oss som henger her til å framstå som fjortiser.

Jeg har vært på FP noen år nå og jeg liker meg veldig, veldig godt. Jeg har lært utrolig mye, blitt kjent med bøtter med kloke, morsomme, fine folk. Jeg blir så forbannet av at stemningen her forsures av denne greia (eller hva man skal kalle det). Dette gjelder noen veldig få brukere, men det setter preg på hele forumet.

Hva er målet med alt dette? Hva ser de som står oppe i det som en god nok løsning til at dette kan ta slutt? Faen altså! (Og jeg pleier ikke å banne.)

Jeg trenger (som vanlig) å gi tilbakemelding til andre brukere før jeg kan gi til noen igjen. (Noe som egentlig høres helt umulig ut, men det var jo ikke det jeg skulle si. )

Jeg er enig med noen. I alt. Dette fikses. Jeg føler at jeg står midt oppe i noe jeg ikke vet hva er og hva handler om, men folk stikker her og hinter der og det er ikke gøy, og jeg liker FP og dette er skikkelig dumt og trist, synes jeg.

(Og jeg leste den mye omtalte og nå slettede tråden i dag og syntes HI var drøyt uansett om det var en modde eller vanlig, leg bruker som hadde skrevet den.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.