Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 15:27   #501
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Også blir jeg ganske sur om jeg får gavekort. Sikkert hyggelig ment, men fysj så upersonlig!

Å, ikke alltid! Jeg fikk gavekort på spa en gang, det var superpoppis!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:30   #502
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lært mye.

For det første, at HP ikke bare er en mann, men Desembermammas mann!

At man kan skrive mange innlegg om popcorn etter hverandre.

At era brukte tidenes uttrykk, å ha et kreativt forhold til alfabetet. :klapper:

Selv vil jeg gjerne rettes på, siden jeg lider av den (mis)oppfatning at jeg har et 100% korrekt norsk.

Nå lurer jeg bare på om det egentlig skrives rettskriving eller rettskrivning?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:37   #503
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Kan jeg i det hele tatt si NOE om min mann uten at det bildet dukker opp hos enellerannen?

Dette mye omtalte bildet ...
Det fortjener vel en reprise snart?

*angst for å gå glipp av noe*

Gammel 05-10-06, 15:40   #504
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Eller er det sånn at dere har stjålet kulturen til NM, sånn at de ikke har noen kultur lenger?

Det er faktisk forbløffende korrekt. NM er alldeles kjønnsløst og nitrist nå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:43   #505
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Dette mye omtalte bildet ...
Det fortjener vel en reprise snart?

*angst for å gå glipp av noe*

Har du ikke sett mannen til Claire?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:44   #506
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Jeg klarer ikke å følge med på hva denne tråden handler om akkurat nå. Jeg ville bare si at jeg blir så lykkelig når jeg ser at Skilpadda skriver "hverken". Med H. :stokk konservativ:

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:49   #507
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Har du ikke sett mannen til Claire?

Niks! Furter litt til.

Selv skriver jeg forøvrig hverken, giraff, tape og genre.

Såh!

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 05-10-06 kl 15:50. Årsak: :
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:53   #508
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

:roert:

Jeg leste forøvrig litt fort første gang, så jeg trodde du mente at du hverken skrev giraff, tape eller genre. Undret meg en smule på hva det hadde med saken å gjøre...

Sist redigert av teia : 05-10-06 kl 16:05. Årsak: Tillegg
teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:04   #509
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niks! Furter litt til.

Jeg prøver å søke på NM, men får rare feilmeldinger. Dessuten skulle det ikke forundre meg om hun har fjernet bildet nå, for å verne om hans privatliv.

Her tok det litt tid før jeg innså at du ikke mente at du hverken skriver giraff, tape eller genre.

Gammel 05-10-06, 16:30   #510
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Eller er det sånn at dere har stjålet kulturen til NM, sånn at de ikke har noen kultur lenger?

Skjønner ikke helt, jeg.

Du skjønner mer enn du aner.

Gammel 05-10-06, 16:33   #511
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

On request - mitt hjertes utkårete.

Og her er tråden hvor han får litt nærmere omtale.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ht=biljardbord

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:40   #512
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

On request - mitt hjertes utkårete.

Der var jo både mannen og tråden. (Og nå har du i alle fall garantert at ingen på dette forumet heller kommer til å glemme hvordan mannen din ser ut! )

Gammel 05-10-06, 16:49   #513
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Kule avatarer!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 16:54   #514
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kule avatarer!

Ikke så kreativt, kanskje, men tråden ser om ikke annet ganske ryddig ut.

Gammel 05-10-06, 17:29   #515
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På mine sønners alfabetleketing er det en GIRAFF på G'en. Men den er dansk, det er jo muligens en god nok forklaring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:34   #516
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

På mine sønners alfabetleketing er det en GIRAFF på G'en. Men den er dansk, det er jo muligens en god nok forklaring.

Det er det på Frøkna sin også – og den er kjøpt på Sprell.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 17:43   #517
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg synes det er litt problematisk. Hva er vitsen med å modde skrivefeil? Da blir jo stilen i alle innleggene helt lik, og forumet får ikke lenger den "fargerikt-fellesskap"-sjarmen over seg.

Gammel 05-10-06, 17:49   #518
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Ja jeg synes det er litt problematisk. Hva er vitsen med å modde skrivefeil? Da blir jo stilen i alle innleggene helt lik, og forumet får ikke lenger den "fargerikt-fellesskap"-sjarmen over seg.

Noe sier meg at du heller ikke har lest hele diskusjonen før du svarte?

Gammel 05-10-06, 17:49   #519
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jeg pleier å bruke andre virkemidler enn skrivefeil for å sette en ekstra spiss på språket mitt, men det er klart at det er jo også en måte å gjøre det på.

Gammel 05-10-06, 17:51   #520
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg pleier å bruke andre virkemidler enn skrivefeil for å sette en ekstra spiss på språket mitt, men det er klart at det er jo også en måte å gjøre det på.

Noen forumdeltagere har helt klart skrivefeil som en del av identiteten, men di bruker gjerne å benekte det selv da.

Svar

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.