Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 14:41   #121
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Chanett: Du har endret profilbildet ditt, ikke avatar. Her kan du endre avatar: http://www.foreldreportalen.no/forum...?do=editavatar

Gammel 18-10-12, 14:42   #122
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Signaturene med alder på barna er jo relevante på mange vis, både fra den som spørr om noe, men også de som svarer?

Jeg forventer ikke at alle husker at jeg har to barn på hhv 1,5 og 4 år, men akkurat det kan jo absolutt være relevant i en del tråder. F.eks ble jo dette litt tema i ett av innleggene mine i tråden om arv av sko. Ja, og da ser jeg at mange av de som ikke bedriver arv av sko (og argumenterer med at de er utslitt) har eldre barn enn meg.
På samme måte er det kanskje relevant å se alderen på barna til dem som svarer i andre tråder, fordi familiestuasjonen da fort er en helt annen.

Jeg ser ikke at det skal bli mindreplangsomt at jeg starter alle innlegg i tråder hvor det kan være vagt relevant med "Jeg har altså to barn, en gutt på fire og ei jente på halvannet år, ta dette med i betraktning når du leser resten, kanskje var det slik for deg også når dine var små, kanskje har jeg ikke peiling på hvordan ting er for deg siden jeg ikke har så store barn enda"

Da er vel den vesle signaturen greiere?

Men greia er at mange har signaturene skrudd av, og kan derfor ikkeautomagisk vite hvor gamle og hvor mange ungene dine er uansett. Så da er det like greit å faktisk si i starten hvor gammelt barnet tråden skal handle om er. Og skal an skrive et svar, og ingen har opplyst om det, så spør man. Enkeltpenkelt. Det er jo faktisk et mindretall av trådene her inne hvor antall barn, menn, koner og alder på disse er relevant.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:42   #123
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker signaturer.

Gammel 18-10-12, 14:42   #124
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Så det er ikke det samme? Åhh! Det lærte vi ikke noe om på lærerskolen, gitt. Men takk, Torsk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:42   #125
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvorfor får jeg ikke bort trusa mi?

Fordi det ellers bryter med forumreglene, selvsagt. Naken dametiss gjør seg ikke.

Gammel 18-10-12, 14:43   #126
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

... nå ble
det vakkert
dere!

Gammel 18-10-12, 14:44   #127
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig. Jeg har slått av avatarer.

Gammel 18-10-12, 14:44   #128
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... nå ble
det vakkert
dere!

Men det sto veldig i stil, nick, avatar og signatur, så du er i det minste gjennomført.

Gammel 18-10-12, 14:44   #129
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Mulig. Jeg har slått av avatarer.

Jeg og. :minimalist:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:45   #130
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men det sto veldig i stil, nick, avatar og signatur, så du er i det minste gjennomført.

...matching
er veldig
viktig.
... takk for
at du liker
Adrienne!

Gammel 18-10-12, 14:45   #131
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... nå ble
det vakkert
dere!

Det tok litt tid før jeg tok denne, men så lo jeg høyt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:45   #132
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg irriterte meg over signaturer en gang i tiden, men det var fordi blinkende tickere kostet alt for mye av mine dyrebare tellerskritt. *modemknirk*

Om man skriver under på BM-vis eller har en linje med ungenes fødselsår blir akkurat det samme for min del i alle fall. Ingen av delene irriterer meg.

Jeg skjønner ingenting av signaturen din. Mulig det går an å kopiere den og line den inn i Google translator, og så bare prøve med tilfeldige språk?

Har jeg signatur, forresten? :tester:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:45   #133
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*skaper balanse*

Gammel 18-10-12, 14:46   #134
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffekopper og cupcakes? Mye mer effektivt å kombinere, vel?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (73,9 KB, 10 visninger)
Gammel 18-10-12, 14:46   #135
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

... jeg
elsker
hverdager!

Gammel 18-10-12, 14:46   #136
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... nå ble
det vakkert
dere!

Du er dentista!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:47   #137
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere går glipp av min vakre avatar også!

Hvordan i alle dager får dere liksom inntrykk av personligheten min da? Gjennom det jeg skriver?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 14:47   #138
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kaffekopper og cupcakes? Mye mer effektivt å kombinere, vel?

... den
var jo
ikke rosa.

Gammel 18-10-12, 14:48   #139
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg tror dere skal være glad for at jeg ikke er i permisjon lenger. *blodpåtann*

Gammel 18-10-12, 14:48   #140
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, jeg var sen ser jeg. Måtte google navnet på den derre råsahæppimøffinbloggen først.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.