Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ignore

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-12, 09:23   #1
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes

Og at den altså gjør at vedkommende brukerkonto ikke kan se ens egen heller.

Du vil ikke se deg selv? Så en kombinasjon av å totalt ignorere andre og ha skjult modus, men bare for enkeltbrukere.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:29   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du vil ikke se deg selv? Så en kombinasjon av å totalt ignorere andre og ha skjult modus, men bare for enkeltbrukere.

Jeg vil se meg selv. Men om jeg trykker ignore på en bruker så vil jeg at jeg ikke ser spor etter den - og at den brukeren ikke ser spor etter meg heller.

Slik:
Jeg trykker ignore på Forumtrollet.

Resultat: Jeg ser ikke noe forumtrollet har skrevet, heller ikke sitater eller blogginnlegg/kommentarer/pm.

Forumtrollet ser ikke noe jeg har skrevet heller - uten at forumtrollet har trykket ignore overfor meg.

Dersom Forumtrollet trykker ignore overfor meg og jeg opphever så består skjermingen inntil begge har opphevet den.

Om man da ikke skal se innlegg som inneholder sitater fra en ignorert bruker eller om bare sitatet skulle fjernes vet jeg ikke - out of the top of my head så tenker jeg at det vel blir minst snodig om man kan se innlegget, men at sitatet fra en ignorert bruker er vekke.

Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:36   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg vil se meg selv. Men om jeg trykker ignore på en bruker så vil jeg at jeg ikke ser spor etter den - og at den brukeren ikke ser spor etter meg heller.

Slik:
Jeg trykker ignore på Forumtrollet.

Resultat: Jeg ser ikke noe forumtrollet har skrevet, heller ikke sitater eller blogginnlegg/kommentarer/pm.

Forumtrollet ser ikke noe jeg har skrevet heller - uten at forumtrollet har trykket ignore overfor meg.

Dersom Forumtrollet trykker ignore overfor meg og jeg opphever så består skjermingen inntil begge har opphevet den.

Om man da ikke skal se innlegg som inneholder sitater fra en ignorert bruker eller om bare sitatet skulle fjernes vet jeg ikke - out of the top of my head så tenker jeg at det vel blir minst snodig om man kan se innlegget, men at sitatet fra en ignorert bruker er vekke.

Jeg skjønner hva du mener og jeg ser hvordan det vil fungere bra i store tjenester (med 10 millioner++ brukere) der hele strukturen fokuseres rund sosiale grafer, som Facebook og Google+. For et åpent diskusjonsforum som FP der de sosiale grafene bare er et supplement (og primært eksisterer i RL) så ser jeg ikke at det vil være hensiktsmessig.

Men en mellomting som å ikke vise til den du ignorerer at du har blogg eller at du er pålogget, eller ikke tillate de du ignorerer å følge deg/ha deg på vennelisten vil være hensiktsmessig. At de du ignorerer ikke kan se aktiviteten du har utenom det som er åpent eller der dere har felles tilgang.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.