|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Hva ønsker gutter på 16 og 17 år seg da, tro?
|
|
|
|
#143 |
|
nju nja njo
|
Sv: Julegavetråden 2012!Da er jeg i gang, selv om julen føles veldig fjern enda. Dog er det fint å fordele utgiftene litt, samt sikre at man slipper å trave i overfyllte kjøpesentre i desember. Jeg har i hvertfall lagt inn en bestilling på gimedhjertet.no (Røde Kors) på julekuler og telysholdere. Fint til venninner og gamle tanter. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har fått unna 8 gaver til småbarn; lego, duplo og barbie ble det. Holder på å strikke 3 voksenluer. Må kjøpe et par voksengaver til. Håper å få alt ferdig og pakket så det kan sendes med familie i helga. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg er også godt i gang. 2 nye gaver i går, Vildkatten spill til 50% rabatt på Ark. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har bestilt fem fotokalendere. En hver til mamma og pappa (Det ble krangling sist, om hvem som skulle få ha den de fikk på deling på kontoret.
|
|
|
|
#149 |
|
Tankefull
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har kjøpt inn noe, planlagt noe og ikke peiling på de siste.
|
|
|
#150 |
|
Ute på tur
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har gjort unna ene delen av slekten, og satser på at vi er ferdige med mannes familie til svigermor er her i slutten av måneden, for da får hun æren av å frakte pakkene nordover. Da er det bare svenske delen av familien igjen + ungene og mannen.
|
|
|
#151 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!
Kjøp kinobilletter |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Curlingkone
|
Sv: Julegavetråden 2012!Har 30 gaver akkuray, men da har jeg ikke delt opp parene, sånn som mamma og pappa, brosjan og kona osv. Og vi gir gaver til bare tre vennepar, men en drøss med unger.
|
|
|
#154 |
|
Tåler regn
|
Sv: Julegavetråden 2012!Har iallefall 2 julegaver klar. Abonnment på 2 stk mnd-blad. Tøtta skal få mobil denne julen. Så var det resten da. Må koe i gang, for i desember er det så travelt med bursdager og eksamen. Satser på litt inspirasjon når jeg ser hva dere andre handler inn. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Curlingkone
|
Sv: Julegavetråden 2012!Anbefaler biit.no. De har billige og fine leker.
|
|
|
#157 |
|
nygift
|
Sv: Julegavetråden 2012!Har kjøpt noe duplo til venners barn, bla den rosa boksen med muffins duplo.
|
|
|
|
#158 |
|
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har det meste på stell, har til og med meldt meg inn som abonnent i et uke lad for å få billig bEcksondergaard-skjerf til niesa mi |
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg datt helt av i flyttestyret, jeg som skulle være så tidlig ute. Jaja, det er fortsatt en stund igjen til jul! Lage liste og planlegge i dag, kanskje.
|
|
![]() |
|
|