Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegavetråden 2012!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 14:55   #141
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Hva ønsker gutter på 16 og 17 år seg da, tro?
Klær fra JC kanskje, Henry Choice.. eller annet merke, men hva? ... Klær er uansett lett å bytte.
Gavekort på kino?
Er det fortsatt kuult med boxere fra Bjørn Borg? Evt andre merker?
Hva liker de av lukter i den alderen?

Gammel 09-10-12, 13:18   #142
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

10 julegåver er ferdig, eit par til er undervegs. 5 av gåvene er allereie levert til mottakar. Kjekt å sleppe å sende gåvene, for det er jammen svindyrt!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:22   #143
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Da er jeg i gang, selv om julen føles veldig fjern enda. Dog er det fint å fordele utgiftene litt, samt sikre at man slipper å trave i overfyllte kjøpesentre i desember. Jeg har i hvertfall lagt inn en bestilling på gimedhjertet.no (Røde Kors) på julekuler og telysholdere. Fint til venninner og gamle tanter.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:38   #144
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har fått unna 8 gaver til småbarn; lego, duplo og barbie ble det. Holder på å strikke 3 voksenluer. Må kjøpe et par voksengaver til. Håper å få alt ferdig og pakket så det kan sendes med familie i helga.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:46   #145
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også godt i gang. 2 nye gaver i går, Vildkatten spill til 50% rabatt på Ark.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:07   #146
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En til i orden. Da er nesten en familie klar.

Gammel 13-10-12, 10:36   #147
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg strikker til så og si alle i år.

Men aner ikke hva jeg skal gi foreldrene mine, as usual. De har jo alt...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:43   #148
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har bestilt fem fotokalendere. En hver til mamma og pappa (Det ble krangling sist, om hvem som skulle få ha den de fikk på deling på kontoret. ), en på deling til svigers, en til mormor og morfar, og en farmor.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 10:47   #149
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt inn noe, planlagt noe og ikke peiling på de siste.
Fetterene mine på 20 og 22 år er vanskelige ass. Kjøpt gavekort på platekompaniet og amazon de siste 4 årene, så nå føler jeg den er litt oppbrukt.

Gammel 13-10-12, 10:50   #150
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har gjort unna ene delen av slekten, og satser på at vi er ferdige med mannes familie til svigermor er her i slutten av måneden, for da får hun æren av å frakte pakkene nordover. Da er det bare svenske delen av familien igjen + ungene og mannen.

Gammel 13-10-12, 11:01   #151
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har kjøpt inn noe, planlagt noe og ikke peiling på de siste.
Fetterene mine på 20 og 22 år er vanskelige ass. Kjøpt gavekort på platekompaniet og amazon de siste 4 årene, så nå føler jeg den er litt oppbrukt.

Kjøp kinobilletter

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 23:34   #152
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

12 julegaver nærmere mål. Hurra for bøker på salg og biit.no.
Vi har mange gaver å kjøpe. Men det er koselig og da.

Gammel 15-10-12, 23:37   #153
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Har 30 gaver akkuray, men da har jeg ikke delt opp parene, sånn som mamma og pappa, brosjan og kona osv. Og vi gir gaver til bare tre vennepar, men en drøss med unger.

Gammel 15-10-12, 23:43   #154
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har iallefall 2 julegaver klar. Abonnment på 2 stk mnd-blad. Tøtta skal få mobil denne julen. Så var det resten da. Må koe i gang, for i desember er det så travelt med bursdager og eksamen. Satser på litt inspirasjon når jeg ser hva dere andre handler inn.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 23:57   #155
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Anbefaler biit.no. De har billige og fine leker.
Og som sagt boksalg også. Dyre bøker til under hundrelappen får ned pengebruken her. Må det når vi har så mange.
Når jeg kommer over ting på salg tenker jeg gjennom gavelista. Om det er noen det kan passe for. Føler jeg legger en del tanke bak gavene også på den måten.
Om jeg sparer alt til slutt blir det litt mer å raske med seg noe.

Desember er en håpløs måned der jeg nærmest er alenemamma siden mannen har høysesong på jobb. Så etter snuppa kom må vi være mer i forkant.

Gammel 16-10-12, 00:14   #156
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Rimelige (merke)klær på nok200.com. Har nettopp bestilt julekjole til datteren min der. Har handlet der en del tidligere, men hadde nesten glemt den siden.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 00:23   #157
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt noe duplo til venners barn, bla den rosa boksen med muffins duplo.
Så har jeg bestillt en genser fra vero moda som ikke passet, men tror svigerinnen min kan like den, så hun får nok den.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 00:54   #158
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det meste på stell, har til og med meldt meg inn som abonnent i et uke lad for å få billig bEcksondergaard-skjerf til niesa mi (butikkverdi visstnok 699 og det skal være i noe ullgreier, men jeg har allikevel mistanke om at det er et bomullskjerf til mindre verdi. Jaja, blader til meg og skjerf til niesa så vinn vinn, vel?

Ellers masse strikkepresanger!! Noe er jeg ferdig med, noe må jeg få gjort.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 01:53   #159
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det beste med å nettshoppe er pakkene som kommer i posten!

Mangler to kjøp og så er jeg i boks med julegaver til barna.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:09   #160
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg datt helt av i flyttestyret, jeg som skulle være så tidlig ute. Jaja, det er fortsatt en stund igjen til jul! Lage liste og planlegge i dag, kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.