Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Flaskemating

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 23:43   #14
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flaskemating

Dette er ikke helt stuerent tips men jeg kommer med det likevel:
Lag opp flasker for ett par måltider-inntil ett døgn av gangen og ha klart i kjøleskapet. Offentlig anbefales det å lage ny flaske hver gang men gjort hygienisk osv så skal dette fungere helt fint. Det gjøres slik på mange barne/barselavdelinger også. Vi gjorde det slik: Brukte Hipp og fulgte oppskriften. Nysteriliserte flakser og kokt vann. Blanda til. Hurtigavkjølte i vasken med iskaldt vann og så putta vi de rett i kjøleskapet. Varmet opp før hver måltid. Det var veldig behagelig, så behagelig det kan bli når en er alene med to babyer som er nå-dør-jeg-på-meg-sultne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.