|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: LilleRosins kreative trådJeg er enda på Pickles- kjøret, og har strikket min egen variant av Høstvest til fest. Min erfaring er at ungene ikke bruker vester, så jeg lagde den som en genser i stedet.
|
|
|
#403 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleRosins kreative trådDu er så kjapp!
|
|
|
#404 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådTakk takk!
|
|
|
#405 |
|
stoffavhengig
Sv: LilleRosins kreative trådSer den, men likevel. Du er flink å få ting ferdig. Jeg sitter også med strikketøyet i timevis, men er ikke like flink til montering.
|
|
|
#406 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådAltså - jeg strikker ikke en genser på 4 dager (måtte sjekke når jeg har lagt ut innleggene). Har ofte flere prosjekter samtidig, og det var et ferdigrush nå åpenbart.
|
|
|
#407 |
|
stoffavhengig
Sv: LilleRosins kreative trådMen rask likevel, synes jeg.
|
|
|
#408 |
|
Leser
|
Sv: LilleRosins kreative tråd
Nei, nå må du ikke unnskylde deg! :streng: Flink er du!
|
|
|
#409 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådUhm, ja jeg er registrert på Ravelry. Kan ikke si jeg er der så mye, har enda en hangup på engelske oppskrifter. Jeg er lillerosin der også.
|
|
|
#410 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådPunktum, fire og et halvt, er i trassalderen. Jeg har strikket Pickles Stjerne- og stripesett, som ble - i all ubeskjedenhet - skikkelig fint. Men noe skikkelig bra bilde er det ikke så lett å få tatt. Selv om jeg lovet at hun kunne få vrenge av seg ulltøyet og gå med prinsessekjole/ballettdrakt i barnehagen de neste 4 ukene, bare jeg fikk tatt et par bilder, så var ikke stemninga på topp. Og så, etter litt lirking, forfra. Men da var det stopp!
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 21-03-13 kl 14:50. |
|
|
|
|
|
#411 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådÅ herlighet for noen store bilder! Hva skjedde nå? Jeg lenket da fra bloggen min som jeg bruker å gjøre?
|
|
|
#412 |
|
Ringskrømt
|
Sv: LilleRosins kreative trådSå fint tøy! Den buksa var helt rå! Genseren også. Og så var jeg sikker på at det der måtte være Rusket, for Punktum er da ikke så stor?
|
|
|
#415 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative trådNoen av årets julegaver (ups! er det snart februar altså). Årets masseproduksjon var sitteunderlag. Veldig enkle og greie prosjekter, og supert for å bruke opp restegarn. Det er bare å hekle rundt og rundt og rundt. Men - jeg har oppdaget en artig sak. Første par ut ble perfekt størrelse. Neste par ut - mye mindre. Jeg prøvde med lavere sentrifugering på neste; fremdeles små. Annet vaskeprogram - neida, små ble de. Så kom jeg på hva som var forskjellen - jeg hadde først brukt Milo når jeg tovet, etterpå brukte jeg grønnsåpe. De tovet altså mer med grønnsåpe. Pussig! ![]()
|
|
|
#418 |
|
|
Sv: LilleRosins kreative tråd50- årsgave ble omsider overlevert her i vinter. Pickles sinTømmerhoggergenser varmer nå en grei nabo.
|
|
|
#419 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: LilleRosins kreative trådKul genser!
|
![]() |
|
|