Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-12, 12:13   #241
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna: FPs egen hobbyjulekalender PÅMELDING

Skal det henge sammen som en historie i fjorårets julekalender, eller kan man bare lage en fin greie og la det stå for seg selv?

:teskjekjærring:

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 23:37   #242
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets julekalender foregår på en boreplattform. Eller Heathrow Airport. Eller en tennisbane. Just you wait and see.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:27   #243
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i Praha. Med hjem i kofferten hadde jeg Nødvendig Utstyr til den 13. desember. Og vi gleder oss sånn!! (I hvertfall pøbelprinsessen og jeg. Hunden vet jeg ærlig talt ikke - men hun er tiltenkt en sentral rolle.)

Vi har per nå syv sjampiskorker, maling, ullfarget ullgarn, maling, tusj, utvalgte treleker (tog med to vogner og lokomotiv med hundetogfører) fra Tsjekkia og limpistol. Og en hund. Hun veier pt. 4850 gram.

Dette blir bra!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 20:49   #244
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg begynner å få litt panikk her, så jeg googlet litt for å finne inspirasjon.

Fant denne:
http://doityourselfchristmas.com/forums/forum.php

Det var kanskje litt OTT?

Selv om jeg ser mørkt på hva Mazungen og jeg skal kreere, og har særdeles dårlig produksjon av korklager i heimen, har jeg nå kommandert de mere drikksommelige delene av slekta til å stille opp og samle

Sist redigert av Maz : 11-10-12 kl 20:55.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 21:07   #245
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt må man ha et eget DIY-christmas-forum.

Her er forresten en fin ide.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 11-10-12, 21:36   #246
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Pøbelsara: det går ikke ann å drikke SÅ mange Mountain Dew! Kan jeg lage tre av pepsi max?!

Gammel 11-10-12, 22:09   #247
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Er det mogleg?

Har lest heile tråden, og dokker har gitt meg ein god latter! Eg kjem til å vera ivrig supporter når eg berre skjønner kva i huleste dokker driv på med?

Gammel 11-10-12, 22:27   #248
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Er det mogleg?

Har lest heile tråden, og dokker har gitt meg ein god latter! Eg kjem til å vera ivrig supporter når eg berre skjønner kva i huleste dokker driv på med?

Vent og se, Zeppelin.

Gammel 11-10-12, 22:40   #249
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor måtte du dra frem denne, Pøbelsara? Jeg hadde fortrengt at jeg i et anfall av galskap meldte meg.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 22:52   #250
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Hvorfor måtte du dra frem denne, Pøbelsara? Jeg hadde fortrengt at jeg i et anfall av galskap meldte meg.

Vi kan ha strategi- og planleggingsmøte en helg midt i november. Hvilken dato skal du ha? Har du ikke et vakkert lite barnebarn som kan brukes som rekvisitt? The sky is the limit, sier jeg bare.

Gammel 11-10-12, 23:23   #251
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi kan ha strategi- og planleggingsmøte en helg midt i november. Hvilken dato skal du ha? Har du ikke et vakkert lite barnebarn som kan brukes som rekvisitt? The sky is the limit, sier jeg bare.

Bra plan, jeg er sikker på at det kan bli veldig kreativt.
Vakkerungen kan helt sikkert brukes som rekvisitt, hun er vel som hunden din antar jeg, kryper på alle fire, sikler og biter.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 23:28   #252
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et helt jorde fullt av bjellesauer utenfor soveromsvinduet, tro om de kan innlemmes i min plan for luke ti.

Gammel 11-10-12, 23:33   #253
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg har et helt jorde fullt av bjellesauer utenfor soveromsvinduet, tro om de kan innlemmes i min plan for luke ti.

Yes!

Åh! Jeg gleder meg SÅNN!

Gammel 12-10-12, 01:23   #254
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er eg med eller ikkje? Eg melde meg som backup, i tilfelle det ikkhe var nok folk, og er nå nervøs for at eg faktisk må bidra ein av dagane....

Er uansett med som deltakar

Gammel 12-10-12, 07:32   #255
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Vi kan ha strategi- og planleggingsmøte en helg midt i november.

Jeg vil også ha strategi og plan! For prototypen bør vel være ferdig i god tid før den skal presenteres?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 09:26   #256
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg vil også ha strategi og plan! For prototypen bør vel være ferdig i god tid før den skal presenteres?

Kanskj vi burde ha en egen hemmelig gruppe her på FP? Førjulskonspirasjonene?

Gammel 12-10-12, 10:48   #257
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Kanskj vi burde ha en egen hemmelig gruppe her på FP? Førjulskonspirasjonene?

Førjulskonspirantene - for oss med opptil flere champagnekorker å bruke.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:49   #258
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Den er så bra denne tråden! Jeg gleder meg til å være med, selv om jeg ikke har luke!

Gammel 12-10-12, 14:58   #259
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Ikke har jeg tenkt å forsøke meg på noen av lukene, men jeg HAR tenkt å sitte pal her og følge med på galskapen.

Jeg kan også donere noen vinkorker (samlingen økes i kveld) et dyr på 21kg, en sløv mann og to hypre unger med litt snørr. Anyone?!

Gammel 12-10-12, 15:01   #260
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har nok med mitt eige trur eg...
Men altså -skal eg da gå ut i frå at eg har ei luke? Folk må jo melde seg interesserte altså, for nå innser eg at eg antagelig må trø til med eit eller anna sjøl-laga. Dorull og sånn gå bra, ja?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.