Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kalendergaver, 0-5 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-12, 10:16   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Kalendergaver, 0-5 år

Skal vi ha en egen tråd med tips om gaver til pakkekalenderen, som passer for barn i alderen 0-5 år?

Jeg kjøpte kaleidoskop på eBay i går. Ellers har vi tenkt at han skal få adventslys, pepperkakeform, ny tannbørste, lyslenke til å sette på treet utenfor inngangen (han blir sjarmerende engasjert av å få være med på sånne ting. ), litt snop på lørdager...

Flere forslag?

Gammel 10-10-12, 10:18   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kalendergaver, 0-5 år

Ja, her vil jeg følge med. Jeg har ingen tips ennå.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 10:18   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hodelykt
Små ledlommelykter http://www.ebay.com/itm/150845998107...84.m1497.l2649
Schleich dyr
Om de har eget lite tre som skal pyntes http://www.ebay.com/itm/110951691228...84.m1497.l2649

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 10:20   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en treåring og siden hun elsker å tegne så skal hun få noen tykke enkeltfarger fra Lyra. Jeg planlegger også truser, vanter, hårspenner og noe pynte-plastsmykke-dilldall siden hun har begynt å raide de gamle smykkeboksene til storesøster. Klistremerker er også på lista mi. Matchbox-biler koster 25,- på Brio her og siden hun er glad i biler så blir det nok en sånn en også.

På julaften skal hun få ny tegnebok eller puslespill i kalenderen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 10:28   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Matchbox-biler. :noterer: Det har jeg ikke hørt om, men prisen er jo perfekt.

Puslespill var også lurt. Magisk klut (sånn som bretter seg ut i vann) med Cars-motiv har jeg også tenkt på.

Gammel 10-10-12, 10:32   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Denne har jeg sterkt behov for å abonnere på, kjenner jeg, som skal kjøpe 48 helst små, firkantede og lette gaver med det første.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 10:33   #7
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Schleich dyr

Disse har de gode tilbud på hos biit.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 10:37   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Matchbox-biler. :noterer: Det har jeg ikke hørt om, men prisen er jo perfekt.

Jeg mener sånne småbiler altså. Vi kalte det matchbox-biler da jeg var liten. Mulig det heter noe annet nå.

Gammel 10-10-12, 10:37   #9
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Schleich dyr

Er de så fine at jeg kan fylle hele kalenderen med sånne?

Gammel 10-10-12, 10:37   #10
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenkte å ta en lite raid på Søstrene Grenes. De har mye småleker, hårstrikk, ballonger og malesaker til en billig penge. Om det fortsatt finnes sånne små legoesker, blir det kanskje et sånt også.

Gammel 10-10-12, 10:39   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det blir i så fall dyrt, men, ja, de er veldig fine. Jeg kommer til å spare alle dyrene vi har til barnebarna, sammen med Lego, Briotog og scalextric-bilbanen og alle bøkene.

Gammel 10-10-12, 10:41   #12
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Badeskum, om man har badekar. Glitterkrans på Luciadagen. Dele opp puslespill over flere dager. En fin refleks. Kanskje en billig barnefilm på en søndag? Å gi film på julaften har jeg med vilje latt være, fordi det er så mye annet koselig den dagen. Pepperkakeformer, liten kjevle, barneforkle. Formingsmateriell. Juletrepynt den dagen treet skal pyntes.

Gammel 10-10-12, 10:42   #13
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Åh, ja, men det blir dritdyrt! Kosegrisen har kanskje fått to-tre.

Gammel 10-10-12, 10:45   #14
Input

Input sin avatar

Standard

Men på biit.no var de jo billige? De er vel ganske små? De ser innmari fine ut på bilder i hvert fall.

Gammel 10-10-12, 10:46   #15
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Jeg har ikke sett på de på biit, men om du syns de er billige nok der så kjør på. De er veldig flotte og solide.

Gammel 10-10-12, 10:47   #16
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Før jul bruker Vita å ta inn såpe man kan tegne på kroppen sin med i badekaret, de var utrolig populære i fjor hos oss.

Gammel 10-10-12, 10:48   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Ja, det var billigere der enn i lekebutikken. Da ville jeg bare kjørt på. De er kjempefine.

Gammel 10-10-12, 11:01   #18
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse fra playmobil er fine og kan deles opp i flere gaver
http://www.amazon.co.uk/Playmobil-48...9&sr=1-3-fkmr0
http://www.amazon.co.uk/Playmobil-48...9855984&sr=1-9
http://www.amazon.co.uk/Playmobil-48...855984&sr=1-15

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 11:08   #19
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Nå har jeg sett på biit, og lurer på om det må bli noen Schleich-dyr her også.

Gammel 10-10-12, 11:15   #20
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja det mener jeg du kan, poden fikk mange det ene året hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.