Sv: Modding av skrivefeil
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
Hvis jeg forteller deg at praktiske kjærlighetsgaver er fjellstøvler, ski, kjøkkenkniver, te-kjele (!) ol. så forstår du sikkert at romantikkfaktoren er ganske lav på gavene jeg får av min mann. I fjor fikk jeg askebøtte i julegave :SayNoMore:.
Hvis jeg får fjellstøvler, ski etc blir jeg i ekstase og veldig forelsket
Et år hadde samboeren min kjøpt en spesiell type (steindyre) skistaver til meg, teleskopstaver som kan trekkes ut, kobles sammen og brukes til søkestang i skred. En kollega holdt på å svime av da han fikk høre hva han hadde kjøpt i gave til meg. Selv mente han at kona ikke ville snakket til ham fra jul til oktober, minst, hvis han hadde kommet med skistaver i gave til henne (hun er nok mer av diamantring-typen). For min del syntes jeg det var veldig romantisk, at han faktisk visste at det var noe jeg kom til å bli kjempeglad for, på tross av det kollegene mente var passende gaver.
Mamma fikk en gang et bilbatteri av stefaren min. Pent pakket inn med sløyfe på Ikke særlig romantisk, men det var det hun hadde størst behov for der og da (han er egentlig veldig romantisk av seg sånn ellers)